Business Supporter

Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď

Tvoje úlohy

• podpora systému SAP v oblasti , Retail, F&R (systém automatickej objednávky)
• podpora v oblasti príjmu a výdaju tovaru, SMO - SAP mobile 1 Level
• podpora a koordinovanie inventúr 2x rocne
• podpora zverených business procesov na filiálkach 1 Level
• tlačové riešenia pre filiálky, centrálu, centrálny sklad 1 Level
• účasť na kvartálnom testovaní vybraných systémov
• monitoring a podpora business procesov medzi systémami SAPPokladničný systém
• podieľať sa na správe zverených systémových oblasti a zároveň na plnom zástupe osôb ktoré primárne vykonávajú tieto činnosti na oddelení

K ďalším úlohám patrí predovšetkým:

• vedenie projektov až po implementáciu a odovzdanie
• testovanie nových riešení, zmien a aktualizácii
• riešenie produktívnych problémov
• tvorba dokumentácie pre procesy a užívateľov
• dodržiavanie a implementácia legislatívnych zmien a zákonov
• podieľať sa na podpore zverených systémov po pracovnom čase a počas pracovného voľna

Výhody práce u nás

Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.

Tvoj profil

Špecifické požiadavky:
• typ školy: SŠ/VŠ zo zameraním na aplikovanú informatiku
• odborná prax min. 2-3 roky
• pozícia vhodná aj pre absolventa za podmienok SAP špecializácie
• znalosť problematiky z danej oblasti je výhodou

Odborné vedomosti a zručnosti:
• skúsenosť s Retail mobilnými aplikáciami v prenosných zariadeniach ( ručný skener)
• vyjednávanie a vedenie stretnutí zo zameraním na servisnú podporu a eskalačné témy pridelenej oblasti
• znalosť maloobchodných procesov

Zručnosti:
• prezentačné zručnosti, časový manažment, efektívny spôsob riešenia problémov
• vysoká úroveň zručností v komunikácii (argumentačné zručnosti, vyjednávanie, podpora)

Vlastnosti:
• flexibilnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu
• angažovanosť, tímovosť

Schopnosti:
• analytické a komplexné myslenie, kreativita a inovatívne myslenie
• schopnosť znášať záťaž a vyrovnať sa so stresom
• adaptácia na zmeny, ochota ďalej sa učiť a rozvíjať

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.