Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Supporter
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď
Tvoje úlohy
• podpora systému SAP v oblasti , Retail, F&R (systém automatickej objednávky)
• podpora v oblasti príjmu a výdaju tovaru, SMO - SAP mobile 1 Level
• podpora a koordinovanie inventúr 2x rocne
• podpora zverených business procesov na filiálkach 1 Level
• tlačové riešenia pre filiálky, centrálu, centrálny sklad 1 Level
• účasť na kvartálnom testovaní vybraných systémov
• monitoring a podpora business procesov medzi systémami SAPPokladničný systém
• podieľať sa na správe zverených systémových oblasti a zároveň na plnom zástupe osôb ktoré primárne vykonávajú tieto činnosti na oddelení
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• vedenie projektov až po implementáciu a odovzdanie
• testovanie nových riešení, zmien a aktualizácii
• riešenie produktívnych problémov
• tvorba dokumentácie pre procesy a užívateľov
• dodržiavanie a implementácia legislatívnych zmien a zákonov
• podieľať sa na podpore zverených systémov po pracovnom čase a počas pracovného voľna
• podpora v oblasti príjmu a výdaju tovaru, SMO - SAP mobile 1 Level
• podpora a koordinovanie inventúr 2x rocne
• podpora zverených business procesov na filiálkach 1 Level
• tlačové riešenia pre filiálky, centrálu, centrálny sklad 1 Level
• účasť na kvartálnom testovaní vybraných systémov
• monitoring a podpora business procesov medzi systémami SAPPokladničný systém
• podieľať sa na správe zverených systémových oblasti a zároveň na plnom zástupe osôb ktoré primárne vykonávajú tieto činnosti na oddelení
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• vedenie projektov až po implementáciu a odovzdanie
• testovanie nových riešení, zmien a aktualizácii
• riešenie produktívnych problémov
• tvorba dokumentácie pre procesy a užívateľov
• dodržiavanie a implementácia legislatívnych zmien a zákonov
• podieľať sa na podpore zverených systémov po pracovnom čase a počas pracovného voľna
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• typ školy: SŠ/VŠ zo zameraním na aplikovanú informatiku
• odborná prax min. 2-3 roky
• pozícia vhodná aj pre absolventa za podmienok SAP špecializácie
• znalosť problematiky z danej oblasti je výhodou
Odborné vedomosti a zručnosti:
• skúsenosť s Retail mobilnými aplikáciami v prenosných zariadeniach ( ručný skener)
• vyjednávanie a vedenie stretnutí zo zameraním na servisnú podporu a eskalačné témy pridelenej oblasti
• znalosť maloobchodných procesov
Zručnosti:
• prezentačné zručnosti, časový manažment, efektívny spôsob riešenia problémov
• vysoká úroveň zručností v komunikácii (argumentačné zručnosti, vyjednávanie, podpora)
Vlastnosti:
• flexibilnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu
• angažovanosť, tímovosť
Schopnosti:
• analytické a komplexné myslenie, kreativita a inovatívne myslenie
• schopnosť znášať záťaž a vyrovnať sa so stresom
• adaptácia na zmeny, ochota ďalej sa učiť a rozvíjať
• typ školy: SŠ/VŠ zo zameraním na aplikovanú informatiku
• odborná prax min. 2-3 roky
• pozícia vhodná aj pre absolventa za podmienok SAP špecializácie
• znalosť problematiky z danej oblasti je výhodou
Odborné vedomosti a zručnosti:
• skúsenosť s Retail mobilnými aplikáciami v prenosných zariadeniach ( ručný skener)
• vyjednávanie a vedenie stretnutí zo zameraním na servisnú podporu a eskalačné témy pridelenej oblasti
• znalosť maloobchodných procesov
Zručnosti:
• prezentačné zručnosti, časový manažment, efektívny spôsob riešenia problémov
• vysoká úroveň zručností v komunikácii (argumentačné zručnosti, vyjednávanie, podpora)
Vlastnosti:
• flexibilnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu
• angažovanosť, tímovosť
Schopnosti:
• analytické a komplexné myslenie, kreativita a inovatívne myslenie
• schopnosť znášať záťaž a vyrovnať sa so stresom
• adaptácia na zmeny, ochota ďalej sa učiť a rozvíjať
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1843893
Dátum zverejnenia: 22.8.2014
2014-08-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Databázový administrátor, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.