Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á referent/ka odd. Nákup (Procesný manažment)
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
31.8.2014
Tvoje úlohy
• zaistenie chodu služby Hotline na odd. Nákupu
• kontrola dát v systéme SAP
• ddstraňovanie chýb užívateľov v kmeňových dátach výrobkov
• komunikácia / kontakt s prierezovými oddeleniami (Logistika, Prevádzka, IS)
• zasielanie dát do externých systémov (Position, EPS, GS4,..)
• aktívna komunikácia s oddelením nákupu
• tvorba dokumentácii a reporting
• školenie nových zamestnancov v systémoch pre nákup
• ostatné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
• kontrola dát v systéme SAP
• ddstraňovanie chýb užívateľov v kmeňových dátach výrobkov
• komunikácia / kontakt s prierezovými oddeleniami (Logistika, Prevádzka, IS)
• zasielanie dát do externých systémov (Position, EPS, GS4,..)
• aktívna komunikácia s oddelením nákupu
• tvorba dokumentácii a reporting
• školenie nových zamestnancov v systémoch pre nákup
• ostatné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• typ školy: min. SŠ s maturitou ekonomické alebo technické zameranie
• odborná prax nie je vyžadovaná, pozícia vhodná pre absolventa
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Lotus Notes, PowerPoint)
• znalosť SAPu a programu Access výhodou
• pokročilá znalosť anglického alebo nemeckého jazyka slovom a písmom
Zručnosti:
• efektívny spôsob riešenia problémov
Vlastnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• dodržiavanie termínov, dôslednosť, precíznosť
• orientácia na výsledok, tímová spolupráca
Schopnosti:
• zmysel pre logické uvažovanie
• komunikačné schopnosti
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
• typ školy: min. SŠ s maturitou ekonomické alebo technické zameranie
• odborná prax nie je vyžadovaná, pozícia vhodná pre absolventa
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Lotus Notes, PowerPoint)
• znalosť SAPu a programu Access výhodou
• pokročilá znalosť anglického alebo nemeckého jazyka slovom a písmom
Zručnosti:
• efektívny spôsob riešenia problémov
Vlastnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• dodržiavanie termínov, dôslednosť, precíznosť
• orientácia na výsledok, tímová spolupráca
Schopnosti:
• zmysel pre logické uvažovanie
• komunikačné schopnosti
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1841243
Dátum zverejnenia: 20.8.2014
2014-08-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.