Procesný/á manažér/ka na odd. Správy nehnuteľností a Všeobecných prenájmov

Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď

Tvoje úlohy

• prevádzkovo hospodárske/ekonomické poradenstvo a starostlivosť odborných činností/oblastí
• analýza a uskutočnenie požiadaviek odborných činností/oblastí
• aktívna spolupráca na projektoch
• sprevádzanie pri implementácii nových procesov a systémov ako aj pri procesných- a systémových zmenách
• koordinácia zladenia/odsúhlasenia rozhraní
• analýza, optimalizácia a nová definícia ako aj presadenie procesov
• starostlivosť o všetky systémy odborných činností
• podpora odborných činností/oblastí pri IT otázkach / 1 Level Support
• dokumentácia obchodných procesov špecifických pre krajinu
• príprava a realizácia/uskutočnenie školení pre uživateľov
• koordinácia a realizácia/uskutočnenie systemových testov

Výhody práce u nás

Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.

Tvoj profil

• úspešne ukončené štúdium podnikového hospodárstva alebo obchodné vzdelanie
• min. 2 ročné pracovné skúsenosti
• výborné SAP znalosti predovšetkým v Moduloch RE-FX, FI a CO

Zručnosti:
• komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti

Vlastnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• silná orientácia na cieľ a dosahovanie výsledkov
• angažovanosť a iniciatíva
• sebaorganizácia, dodržiavanie termínov, dôslednosť, precíznosť

Schopnosti:

• analytické a komplexné myslenie
• schopnosť pracovať pod časovým stresom
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť tímovej spolupráce
• flexibilita, adaptácia na zmeny
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
• schopnosť abstrahovať, procesne orientované myslenie, kreativita
• schopnosť komunikovať a kooperatívne správanie
• viesť rokovania v nemeckom alebo anglickom jazyku

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1815568  Dátum zverejnenia: 28.7.2014