Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á asistent/ka na odd. Realizácií stavieb - nemecký jazyk podmienkou
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď
Tvoje úlohy
Všeobecne:
Presadzuje v úseku svojej pôsobnosti všetky platné zákonné normy a platnú legislatívu, ako aj príručky, smernice a vydané obežníky, pracovné pokyny a podnikové zásady. Plní stanovené úlohy rovnako ako pokyny nadriadeného. Dodržiava zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ako aj požiarnej ochrany.
Hlavné úlohy:
• príprava materiálov pre rokovania, príprava miestností a občerstvenia
• kontrola a zabezpečenie dostatku kancelárskeho materiálu pre oddelenie
• riešenie zákazníckych a zamestnaneckých odoziev cez GeKu Portál
• výpomoc pri plánovaní služobných ciest
• preklady smerníc, zmlúv a štandardov
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• administratívna práca
• spracovanie internej a externej korešpondencie
• preklady a tlmočenie
• ostatné organizačné práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanec ďalej vykonáva úlohy podľa pokynov svojho nadriadeného v rámci jeho pracovného zariadenia.
Presadzuje v úseku svojej pôsobnosti všetky platné zákonné normy a platnú legislatívu, ako aj príručky, smernice a vydané obežníky, pracovné pokyny a podnikové zásady. Plní stanovené úlohy rovnako ako pokyny nadriadeného. Dodržiava zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ako aj požiarnej ochrany.
Hlavné úlohy:
• príprava materiálov pre rokovania, príprava miestností a občerstvenia
• kontrola a zabezpečenie dostatku kancelárskeho materiálu pre oddelenie
• riešenie zákazníckych a zamestnaneckých odoziev cez GeKu Portál
• výpomoc pri plánovaní služobných ciest
• preklady smerníc, zmlúv a štandardov
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• administratívna práca
• spracovanie internej a externej korešpondencie
• preklady a tlmočenie
• ostatné organizačné práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanec ďalej vykonáva úlohy podľa pokynov svojho nadriadeného v rámci jeho pracovného zariadenia.
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• SŠ/VŠ technického, ekonomického zamerania. tlmočníctvo
• všeobecný prehľad právo, ekonomika a hospodárstvo
• aktívna znalosť nemeckého jazyka
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft Office
• SAP výhodou
Zručnosti:
• organizačné schopnosti zručnosti
Vlastnosti:
• samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
Schopnosti:
• komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu
• SŠ/VŠ technického, ekonomického zamerania. tlmočníctvo
• všeobecný prehľad právo, ekonomika a hospodárstvo
• aktívna znalosť nemeckého jazyka
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft Office
• SAP výhodou
Zručnosti:
• organizačné schopnosti zručnosti
Vlastnosti:
• samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
Schopnosti:
• komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1714675
Dátum zverejnenia: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.