Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent hospodárskej správy
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Miesto práce
Mäsiarska 59, 042 65 Košice, Košice
Mäsiarska 59, 042 65 Košice, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2015
01.01.2015
Mzdové podmienky (brutto)
400 - 551.50 EUR/mesiac, Zamestnanec bude ohodnotený na základe zákona č. 553/2003 Z.
400 - 551.50 EUR/mesiac, Zamestnanec bude ohodnotený na základe zákona č. 553/2003 Z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- predpríprava a plánovanie verejných obstarávaní v spolupráci s dodávateľmi a ostatnými organizačnými útvarmi inštitúcie;
- príprava zadávania jednotlivých zákaziek;
- komplexná realizácia zadávania zákaziek (uskutočňovanie celého procesu VO) vrátane elektronického trhoviska;
- vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu;
- vybavovanie agendy týkajúcej sa revíznych postupov vo verejnom obstarávaní;
- sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní,
- zodpovednosť za dodržiavanie postupov a termínov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní a ďalšími predpismi,
- vedenie objednávkového systému a centrálneho registra zmlúv inštitúcie.
- príprava zadávania jednotlivých zákaziek;
- komplexná realizácia zadávania zákaziek (uskutočňovanie celého procesu VO) vrátane elektronického trhoviska;
- vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu;
- vybavovanie agendy týkajúcej sa revíznych postupov vo verejnom obstarávaní;
- sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní,
- zodpovednosť za dodržiavanie postupov a termínov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní a ďalšími predpismi,
- vedenie objednávkového systému a centrálneho registra zmlúv inštitúcie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Osobný príplatok
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu predložte v slovenskom jazyku:
- Žiadosť
-Životopis
-Dokumenty preukazujúce splnenie požadovanej praxe (napr. Oznámenia z vestníkov, kde sa uvádza kontaktná osoba záujemcu. List s popisom Vašich konkrétnych skúseností s verejným obstarávaním. Potvrdenú referenciu, príp. ďalšie. Pri referencii uvádzajte aj telefonický kontakt z dôvodu overenia referencií.)
-Prehlásenie o bezúhonnosti (Výpis z registra trestov bude predkladať iba úspešný uchádzač).
Žiadosti s prílohami zasielajte poštou alebo doručte osobne najneskôr do 10.12.2014 na korešpondenčnú adresu:
Osobný úrad
Mäsiarska 59
042 65 Košice
Na obálku napíšte text „výberové konanie - referent HS“.
Pri veľkom množstve uchádzačov budeme za účelom pohovoru kontaktovať len tých, ktorí spĺňajú kritéria.
- Žiadosť
-Životopis
-Dokumenty preukazujúce splnenie požadovanej praxe (napr. Oznámenia z vestníkov, kde sa uvádza kontaktná osoba záujemcu. List s popisom Vašich konkrétnych skúseností s verejným obstarávaním. Potvrdenú referenciu, príp. ďalšie. Pri referencii uvádzajte aj telefonický kontakt z dôvodu overenia referencií.)
-Prehlásenie o bezúhonnosti (Výpis z registra trestov bude predkladať iba úspešný uchádzač).
Žiadosti s prílohami zasielajte poštou alebo doručte osobne najneskôr do 10.12.2014 na korešpondenčnú adresu:
Osobný úrad
Mäsiarska 59
042 65 Košice
Na obálku napíšte text „výberové konanie - referent HS“.
Pri veľkom množstve uchádzačov budeme za účelom pohovoru kontaktovať len tých, ktorí spĺňajú kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-znalosť problematiky elektronického trhoviska výhodou
- schopnosť pracovať samostatne
- odborná vedomosť a praktická skúsenosť pri všetkých častiach verejného obstarávanie (podklady, proces, zmluvy, opis predmetu)
- ochota učiť sa nové veci
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- aktívny a pozitívny prístup k práci
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne
- odborná vedomosť a praktická skúsenosť pri všetkých častiach verejného obstarávanie (podklady, proces, zmluvy, opis predmetu)
- ochota učiť sa nové veci
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- aktívny a pozitívny prístup k práci
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikačné a prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária Ústavného súdu SR (ďalej len "kancelária") je právnická osoba a plní úlohy spojené s organizačným, personálnym, ekonomickým, administratívnym a technickým zabezpečením činnosti Ústavného súdu Slovenskej republiky. Postavenie a úlohy kancelárie upravuje zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 314/2018 Z. z. o Ústavnom súde Slovenskej republiky a o zmene a doplnení niektorých zákonov v § 29, § 30. Štátnozamestnanecké vzťahy štátnych zamestnancov v Kancelárii sa riadia ustanoveniami zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zamestnanecké vzťahy zamestnancov v Kancelárii sa riadia zákonom č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a zákonom č. 311/2001 Z. z. Zákonníkom práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1941532
Dátum zverejnenia: 27.11.2014
2014-11-27
lokalita: Košice Pozícia: Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 400 - 551.50 EUR/mesiac, Zamestnanec bude ohodnotený na základe zákona č. 553/2003 Z.