Hľadáme asistenta/tku na odbor ekonomiky, prevádzky a správy majetku

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Miesto práce
Trenčianska 1800/56a, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiacOdmeňovanie v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak ste administratívne zdatný, máte ekonomický background, ste precízny, dôsledný a diskrétnosť pre Vás nie je cudzie slovo, hľadáme práve Vás! Očakávame od Vás, že Vám nebudú cudzie:

- administratívne pracovné činnosti na ekonomickom úseku vyplývajúce z dennej operatívy kancelárie zabezpečujúce plynulý chod organizácie ako napr.: administratívna podpora, distribúcia došlej a odoslanej pošty, zabezpečovanie podpisov na dokumentoch, príprava podkladov k účtovaniu, príprava podkladov k zverejňovaniu faktúr a objednávok, kontrola dokumentácie pred schválením, pomocné administratívne činnosti - skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov a ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného.

Pozícia je ideálna pre človeka, ktorý hľadá zamestnanie, pri ktorom mu zostane dostatok času na súkromné aktivity - jedná sa o pracovný čas 3,75 hod./deň. Je to pozícia zvládnuteľná aj pre študenta/študentku externého štúdia na vysokej škole - minimálne však v treťom ročníku (alebo nahraditeľnou praxou) - očakávame totiž samostatnosť a orientáciu v základných procesoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú prácu v štátnej správe, genderovo aj vekovo rôznorodý kolektív, spravodlivé finančné ohodnotenie. V zmysle platnej kolektívnej zmluvy u nás získate týždeň dovolenky navyše, štyri dni sick days, jeden deň birthday day, flexibilnú pracovnú dobu.
Ak hľadáte okrem práce aj miesto, kde budete radi tráviť čas a máte chuť podieľať sa na budovaní našej organizácie, u nás to nájdete.

Informácie o výberovom konaní

Životopis a motivačný list poprosíme zaslať elektronicky alebo poštou na:
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Osobný úrad
Trenčianska 56/A
821 09 Bratislava 3

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

18.5.2024 (ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP FI - Základy
SAP Fiori - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

administratívny pracovník, pomocný účtovník

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

precíznosť, systematickosť, diskrétnosť, flexibilita, ochota a schopnosť samostatne pracovať, schopnosť rýchlo sa učiť, zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky je štátnou rozpočtovou organizáciou, ktorá bola zriadená zákonom č. 423/2020 Z. z. o zmene a doplnení niektorých zákonov v súvislosti s reformou súdnictva s účinnosťou od 1. januára 2021. Plní úlohy spojené s odborným, organizačným, personálnym, ekonomickým, administratívnym a technickým zabezpečením činnosti Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky. Riadi ju a v jej mene vystupuje vedúci Kancelárie Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky, ktorého vymenúva a odvoláva predseda Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4812605  Dátum zverejnenia: 21.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 600 EUR/mesiac