Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent pokladne a spracovania podkladov pre účtovníctvo - Novootvorené Business Centrum KJG Bratislava (Vajnory)
KJG a. s.
Miesto práce
Rybničná 49, Bratislava
Rybničná 49, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Špecifikované na pracovnom pohovore
Špecifikované na pracovnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do novootvoreného, moderného, reprezentatívneho Business Centra KJG Bratislava hľadáme vhodného uchádzača s profesionálnym vystupovaním na pozíciu referent pokladne a spracovania podkladov pre účtovníctvo.
Náplň práce:
- administratíva spojená s pokladňou, fakturáciou
- denná telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a centrálou firmy
- vybavovanie rôznorodých úloh súvisiacich s obchodnými operáciami, ich riešenie a s tým spojené podporné činnosti
- spracovávanie a monitoring objednávok, faktúr, dodacích listov
- pripravovanie podkladov pre potreby účtovníctva – vystavovanie a kontrola faktúr a iných účtovných dokladov
- kontrola pohľadávok
- starostlivosť o zákazníkov spoločnosti
- ostatné potrebné administratívne práce spojené s chodom pobočky: evidencia dochádzky, objednávanie a evidencia kancelárskych potrieb, atd.
Pracovné pohovory s vybratými uchádzačmi sa uskutočnia na pôvodnej prevádzke na adrese Technická 7, Bratislava so vstupom aj z Pestovateľskej ulice.
Náplň práce:
- administratíva spojená s pokladňou, fakturáciou
- denná telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a centrálou firmy
- vybavovanie rôznorodých úloh súvisiacich s obchodnými operáciami, ich riešenie a s tým spojené podporné činnosti
- spracovávanie a monitoring objednávok, faktúr, dodacích listov
- pripravovanie podkladov pre potreby účtovníctva – vystavovanie a kontrola faktúr a iných účtovných dokladov
- kontrola pohľadávok
- starostlivosť o zákazníkov spoločnosti
- ostatné potrebné administratívne práce spojené s chodom pobočky: evidencia dochádzky, objednávanie a evidencia kancelárskych potrieb, atd.
Pracovné pohovory s vybratými uchádzačmi sa uskutočnia na pôvodnej prevádzke na adrese Technická 7, Bratislava so vstupom aj z Pestovateľskej ulice.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť dlhodobej práce v úspešnej slovenskej spoločnosti s významnou a stabilnou pozíciou na trhu
- zázemie perspektívnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- príjemné a reprezentatívne pracovné prostredie obchodného centra
- práca v mladom, zanietenom, dynamickom kolektíve
- získanie odborných skúseností v renomovanej spoločnosti
- zaujímavé platové ohodnotenie s pravidelným mesačným príjmom
- zázemie perspektívnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- príjemné a reprezentatívne pracovné prostredie obchodného centra
- práca v mladom, zanietenom, dynamickom kolektíve
- získanie odborných skúseností v renomovanej spoločnosti
- zaujímavé platové ohodnotenie s pravidelným mesačným príjmom
Informácie o výberovom konaní
Ak sa chcete zaradiť do nášho kolektívu a spĺňate požiadavky uvedené v inzeráte, využite túto príležitosť a neváhajte svoju žiadosť spolu s profesným životopisom zaslať na kontakty uvedené nižšie:
- poštou: K&J&G a.s., Družstevná 746, 916 21 Čachtice
- emailom: [email protected]
- prostredníctvom portálu Profesie po kliknutí na odkaz „Poslať životopis“
V životopise resp. žiadosti uvádzajte pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vážený pán/ vážená pani,
ďakujeme Vám za prejavený záujem o zamestnanie v našej spoločnosti a za zaslanie Vášho profesného životopisu.
Postup spoločnosti K&J&G a.s. pri výbere uchádzačov je nasledovný:
1. každý obdržaný životopis bude dôkladne posúdený personálnym konzultantom. Za účelom doplnenia chýbajúcich informácií Vás môžeme kontaktovať,
2. v priebehu uverejnenia inzercie dostanú uchádzači, ktorí nespĺňajú požiadavky na danú pracovnú pozíciu, písomné vyjadrenie o uprednostnení iného uchádzača na pracovný pohovor,
3. uchádzači spĺňajúci požiadavky na dané pracovné miesto budú telefonicky kontaktovaní a pozvaní na pracovný pohovor.
Dokumenty zasielajte vo formáte .doc (Word) alebo . pdf
- poštou: K&J&G a.s., Družstevná 746, 916 21 Čachtice
- emailom: [email protected]
- prostredníctvom portálu Profesie po kliknutí na odkaz „Poslať životopis“
V životopise resp. žiadosti uvádzajte pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vážený pán/ vážená pani,
ďakujeme Vám za prejavený záujem o zamestnanie v našej spoločnosti a za zaslanie Vášho profesného životopisu.
Postup spoločnosti K&J&G a.s. pri výbere uchádzačov je nasledovný:
1. každý obdržaný životopis bude dôkladne posúdený personálnym konzultantom. Za účelom doplnenia chýbajúcich informácií Vás môžeme kontaktovať,
2. v priebehu uverejnenia inzercie dostanú uchádzači, ktorí nespĺňajú požiadavky na danú pracovnú pozíciu, písomné vyjadrenie o uprednostnení iného uchádzača na pracovný pohovor,
3. uchádzači spĺňajúci požiadavky na dané pracovné miesto budú telefonicky kontaktovaní a pozvaní na pracovný pohovor.
Dokumenty zasielajte vo formáte .doc (Word) alebo . pdf
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Pokladňa - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
na obdobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- záujem o dlhodobý pracovný pomer
- komunikačné zručnosti a organizačné schopnosti na vysokej úrovni
- ovládanie maďarského alebo nemeckého jazyka výhodou
- 100 % nasadenie, vzťah k práci so zákazníkmi
- ekonomické vzdelanie SŠ/VŠ výhodou
- schopnosť sústrediť sa na detaily
- vod. oprávnenie sk. B nutné !!!
- dôslednosť a presnosť
- príjemné vystupovanie
- trestná bezúhonnosť
- komunikačné zručnosti a organizačné schopnosti na vysokej úrovni
- ovládanie maďarského alebo nemeckého jazyka výhodou
- 100 % nasadenie, vzťah k práci so zákazníkmi
- ekonomické vzdelanie SŠ/VŠ výhodou
- schopnosť sústrediť sa na detaily
- vod. oprávnenie sk. B nutné !!!
- dôslednosť a presnosť
- príjemné vystupovanie
- trestná bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KJG a.s. patrí medzi lídrov vo výrobe odkvapového systému a strešnej krytiny na Slovensku a v Čechách.
Firma spracúva suroviny ako pozinkovaný plech, pozinkovaný plech lakovaný, hliníkový plech, hliníkový plech lakovaný, titánzinkový plech, medený plech i nerezový plech.
Viac informácií o nás nájdete na www.kjg.sk
Firma spracúva suroviny ako pozinkovaný plech, pozinkovaný plech lakovaný, hliníkový plech, hliníkový plech lakovaný, titánzinkový plech, medený plech i nerezový plech.
Viac informácií o nás nájdete na www.kjg.sk
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2052436
Dátum zverejnenia: 20.3.2015
2015-03-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Pokladník Spoločnosť: KJG a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Špecifikované na pracovnom pohovore