Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
JUDr. Peter Zelenay, advokát
Miesto práce
Ul. 29. augusta 2265/19, Bratislava
Ul. 29. augusta 2265/19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej advokátskej kancelárie hľadáme nového kolegu/kolegyňu so zodpovednosťou za nasledovné oblasti:
- administratívna a organizačná podpora pre advokátov a advokátskych koncipientov.
- zodpovednosť za plynulý chod advokátskej kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
- prijímanie návštev a starostlivosť o občerstvenie návštev.
- príprava a starostlivosť o zasadaciu miestnosť.
- komunikácia s notármi, exekútormi, znalcami a tlmočníkmi.
- administratívna komunikácia so súdmi a štátnymi orgánmi.
- príjem/evidencia/správa/archivácia firemnej korešpondencie
- správa evidencie dochádzky, pokladničnej knihy, knihy došlej/odoslanej pošty.
- správa evidencie prijatých faktúr, kontrola schvaľovacieho procesu, zabezpečenie úhrady, príprava podkladov a komunikácia s externým účtovníkom.
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád.
- objednanie/nákup/evidencia kancelárskych potrieb a ostatného vybavenia kancelárie.
- zabezpečenie servisných opráv/reklamácií/výmeny/modernizácie vybavenia kancelárie.
- administratívne spravovanie vozového parku (evidencia a zabezpečovanie povinných kontrol, potrebného servisu a údržby, komunikáciu s dodávateľmi, poisťovňami, atď.).
- komunikácia a spolupráca so správcom budovy, externými dodávateľmi tovarov a služieb.
- starostlivosť o server dokumentov, úložné priestory, vedenie spisovej agendy a archívu kancelárie.
- pravidelná aktualizácia dát v spravovanej agende.
- administratívna a organizačná podpora pre advokátov a advokátskych koncipientov.
- zodpovednosť za plynulý chod advokátskej kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
- prijímanie návštev a starostlivosť o občerstvenie návštev.
- príprava a starostlivosť o zasadaciu miestnosť.
- komunikácia s notármi, exekútormi, znalcami a tlmočníkmi.
- administratívna komunikácia so súdmi a štátnymi orgánmi.
- príjem/evidencia/správa/archivácia firemnej korešpondencie
- správa evidencie dochádzky, pokladničnej knihy, knihy došlej/odoslanej pošty.
- správa evidencie prijatých faktúr, kontrola schvaľovacieho procesu, zabezpečenie úhrady, príprava podkladov a komunikácia s externým účtovníkom.
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád.
- objednanie/nákup/evidencia kancelárskych potrieb a ostatného vybavenia kancelárie.
- zabezpečenie servisných opráv/reklamácií/výmeny/modernizácie vybavenia kancelárie.
- administratívne spravovanie vozového parku (evidencia a zabezpečovanie povinných kontrol, potrebného servisu a údržby, komunikáciu s dodávateľmi, poisťovňami, atď.).
- komunikácia a spolupráca so správcom budovy, externými dodávateľmi tovarov a služieb.
- starostlivosť o server dokumentov, úložné priestory, vedenie spisovej agendy a archívu kancelárie.
- pravidelná aktualizácia dát v spravovanej agende.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v menšom pohodovom kolektíve,
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie (okrem zastrešovania jednoduchšej administratívnej agendy možnosť podieľať sa na zložitejších zadaniach, prípadne riešenia samostatnej agendy)
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie (okrem zastrešovania jednoduchšej administratívnej agendy možnosť podieľať sa na zložitejších zadaniach, prípadne riešenia samostatnej agendy)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis, s detailným popisom Vašej doterajšej praxe v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu [email protected].
Kontaktovať a pozývať na osobný pohovor budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Kontaktovať a pozývať na osobný pohovor budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, nie je podmnienkou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 2711788
Dátum zverejnenia: 8.12.2016
2016-12-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: JUDr. Peter Zelenay, advokát
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou