Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažárka / asistentka
JUDr. Miloš Kvasňovský
Miesto práce
Dunajská 32, Bratislava
Dunajská 32, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2017
01.04.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- evidencia prijatej a odoslanej pošty,
- vedenie pokladne,
- zabezpečenie materiálneho vybavenia advokátskej kancelárie - kancelárske - potreby a bežný spotrebný tovar,
- vybavovanie telefonátov - prepájanie, dokumentovanie hovorov a e-mailov,
- vybavovanie právnej agendy na súdoch a úradoch,
- obsluha kancelárskych zariadení (scan/kopírka),
- zodpovednosť za prípravu zasadacích miestností na rokovania, starostlivosť o účastníkov stretnutí (klienti, návštevy),
- riešenie problémov v kancelárii so správou budovy,
- zaistenie taxi prepravy, objednávanie leteniek, hotelov, teambuildingov,
- príprava právnych podaní a pomoc pri činnostiach advokáta,
- ďalšie pracovné úlohy podľa pokynov nadriadeného alebo ním poverenej osoby.
- vedenie pokladne,
- zabezpečenie materiálneho vybavenia advokátskej kancelárie - kancelárske - potreby a bežný spotrebný tovar,
- vybavovanie telefonátov - prepájanie, dokumentovanie hovorov a e-mailov,
- vybavovanie právnej agendy na súdoch a úradoch,
- obsluha kancelárskych zariadení (scan/kopírka),
- zodpovednosť za prípravu zasadacích miestností na rokovania, starostlivosť o účastníkov stretnutí (klienti, návštevy),
- riešenie problémov v kancelárii so správou budovy,
- zaistenie taxi prepravy, objednávanie leteniek, hotelov, teambuildingov,
- príprava právnych podaní a pomoc pri činnostiach advokáta,
- ďalšie pracovné úlohy podľa pokynov nadriadeného alebo ním poverenej osoby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Priestor pre sebarealizáciu a odborný rast, kreatívna práca v príjemnom a dynamickom kolektíve, adekvátne finančné ohodnotenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vysoké pracovné nasadenie a aktívny prístup | | Spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie a zodpovednosť | Znalosť práce s PC | Písomná a ústna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poskytovanie právnych služieb prevažne so zameraním na oblasť súkromného práva a jeho jednotlivých právnych odvetví.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2985102
Dátum zverejnenia: 23.3.2017
2017-03-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: JUDr. Miloš Kvasňovský
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou