Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fakturant / Customer service / Office Assistant
JRK Waste Management s. r. o.
Miesto práce
Gallayova 11, Bratislava
Gallayova 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.09.2017
15.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Ťa administratíva a vieš sa presadiť? Máš rád dynamiku, zmenu a rád sa nadchneš pre nové veci?
Koho hľadáme?
Človeka, ktorému nerobí problém zdvíhať aj ťažšie predmety, ktorý rád komunikuje so zákazníkmi, vybavuje zákaznícke požiadavky a objednávky, komunikuje so skladom a dodávateľmi, rieši všetky potrebné drobnosti, ktoré sa na office vyskytnú. Súčasťou tejto práce je aj logistika určitých projektov a vypracovanie dokumentácie pre úrady. Je extrémne zodpovedný, precízny, má systém v práci, miluje administratívu a pevne stanovené procesy, je šikovný, pohotový, príjemný a vie komunikovať v angličtine.
Čo bude náplňou Tvojej práce ?
1. Skladovo-odbytové hospodárstvo (naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru, fakturácia, riadenie stavu skladových položiek, atď.),
2. komunikácia s dodávateľmi a manažment firemných objednávok,
3. komunikácia so zákazníkmi a manažment odberateľských objednávok,
4. zabezpečovanie logistiky určitých projektov,
5. príprava dokumentácie pre klientov (nahlasovacie povinnosti),
6. reportovanie a príprava analýz podľa potreby,
7. príprava tovarov na expedíciu, predovšetkým náhradných dielov a tovaru expedovaného mimo hlavný sklad, komunikácia s kuriérmi,
8. činnosti spojené s plynulým zabezpečením potrieb a činností na centrále v Bratislave.
Koho hľadáme?
Človeka, ktorému nerobí problém zdvíhať aj ťažšie predmety, ktorý rád komunikuje so zákazníkmi, vybavuje zákaznícke požiadavky a objednávky, komunikuje so skladom a dodávateľmi, rieši všetky potrebné drobnosti, ktoré sa na office vyskytnú. Súčasťou tejto práce je aj logistika určitých projektov a vypracovanie dokumentácie pre úrady. Je extrémne zodpovedný, precízny, má systém v práci, miluje administratívu a pevne stanovené procesy, je šikovný, pohotový, príjemný a vie komunikovať v angličtine.
Čo bude náplňou Tvojej práce ?
1. Skladovo-odbytové hospodárstvo (naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru, fakturácia, riadenie stavu skladových položiek, atď.),
2. komunikácia s dodávateľmi a manažment firemných objednávok,
3. komunikácia so zákazníkmi a manažment odberateľských objednávok,
4. zabezpečovanie logistiky určitých projektov,
5. príprava dokumentácie pre klientov (nahlasovacie povinnosti),
6. reportovanie a príprava analýz podľa potreby,
7. príprava tovarov na expedíciu, predovšetkým náhradných dielov a tovaru expedovaného mimo hlavný sklad, komunikácia s kuriérmi,
8. činnosti spojené s plynulým zabezpečením potrieb a činností na centrále v Bratislave.
Zamestnanecké výhody, benefity
Aký bude tvoj tím:
Sú mladí, energickí, s profesionálnym prístupom, pozitívnym vzťahom k životnému prostrediu. Profíci vo flexibilite, sem-tam vtipkári, tímoví hráči prichádzajúci s novými nápadmi a projektami, ktoré chcú ihneď implementovať. Každý deň sa riadia heslom: „aké si to urobíš, také to máš“ a robia kroky s myšlienkou "pre menej odpadu".
Čo môžeš získať:
- osobnostný rozvoj,
- príjemný mladý kolektív,
- účast na firemných podujatiach (aj zahraničných),
- volnosť a slobodu v implementácii tvojich myšlienok hneď do praxe.
Sú mladí, energickí, s profesionálnym prístupom, pozitívnym vzťahom k životnému prostrediu. Profíci vo flexibilite, sem-tam vtipkári, tímoví hráči prichádzajúci s novými nápadmi a projektami, ktoré chcú ihneď implementovať. Každý deň sa riadia heslom: „aké si to urobíš, také to máš“ a robia kroky s myšlienkou "pre menej odpadu".
Čo môžeš získať:
- osobnostný rozvoj,
- príjemný mladý kolektív,
- účast na firemných podujatiach (aj zahraničných),
- volnosť a slobodu v implementácii tvojich myšlienok hneď do praxe.
Informácie o výberovom konaní
1. KROK: Ihneď nám e-mailom pošli CV + prečo by Ťa bavila práve takáto náplň práce. [email protected]
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme IBA vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
Po 2. kole vyberáme nového člena do tímu. Tešíme sa na Teba!
2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme IBA vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.
3. KROK: ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.
Po 2. kole vyberáme nového člena do tímu. Tešíme sa na Teba!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou: ekológia, enviromentalistika, účtovníctvo, skladové hospodárstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť JRK bola založená v roku 2010 s poslaním zlepšiť odpadové hospodárstvo vďaka znižovaniu množstva zmesového komunálneho odpadu, predchádzaním jeho vzniku a zvyšovaním miery triedenia.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2427310
Dátum zverejnenia: 4.9.2017
2017-09-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant Spoločnosť: JRK Waste Management s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou