Fakturant / Customer service / Office Assistant

JRK Waste Management s. r. o.

Miesto práce
Gallayova 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Ťa administratíva a vieš sa presadiť? Máš rád dynamiku, zmenu a rád sa nadchneš pre nové veci?

Koho hľadáme?
Človeka, ktorému nerobí problém zdvíhať aj ťažšie predmety, ktorý rád komunikuje so zákazníkmi, vybavuje zákaznícke požiadavky a objednávky, komunikuje so skladom a dodávateľmi, rieši všetky potrebné drobnosti, ktoré sa na office vyskytnú. Súčasťou tejto práce je aj logistika určitých projektov a vypracovanie dokumentácie pre úrady. Je extrémne zodpovedný, precízny, má systém v práci, miluje administratívu a pevne stanovené procesy, je šikovný, pohotový, príjemný a vie komunikovať v angličtine.

Čo bude náplňou Tvojej práce ?
1. Skladovo-odbytové hospodárstvo (naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru, fakturácia, riadenie stavu skladových položiek, atď.),
2. komunikácia s dodávateľmi a manažment firemných objednávok,
3. komunikácia so zákazníkmi a manažment odberateľských objednávok,
4. zabezpečovanie logistiky určitých projektov,
5. príprava dokumentácie pre klientov (nahlasovacie povinnosti),
6. reportovanie a príprava analýz podľa potreby,
7. príprava tovarov na expedíciu, predovšetkým náhradných dielov a tovaru expedovaného mimo hlavný sklad, komunikácia s kuriérmi,
8. činnosti spojené s plynulým zabezpečením potrieb a činností na centrále v Bratislave.

Zamestnanecké výhody, benefity

Aký bude tvoj tím:

Sú mladí, energickí, s profesionálnym prístupom, pozitívnym vzťahom k životnému prostrediu. Profíci vo flexibilite, sem-tam vtipkári, tímoví hráči prichádzajúci s novými nápadmi a projektami, ktoré chcú ihneď implementovať. Každý deň sa riadia heslom: „aké si to urobíš, také to máš“ a robia kroky s myšlienkou "pre menej odpadu".


Čo môžeš získať:

- osobnostný rozvoj,
- príjemný mladý kolektív,
- účast na firemných podujatiach (aj zahraničných),
- volnosť a slobodu v implementácii tvojich myšlienok hneď do praxe.

Informácie o výberovom konaní

1. KROK: Ihneď nám e-mailom pošli CV + prečo by Ťa bavila práve takáto náplň práce. [email protected]

2. KROK: Po zhodnotení doručených CV oslovíme IBA vybraných uchádzačov a pozveme ich do Bratislavy na 1. kolo pohovoru.

3. KROK: ak sa stretneme navzájom v očakávaniach, pozveme ťa na 2. kolo pohovoru.

Po 2. kole vyberáme nového člena do tímu. Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

výhodou: ekológia, enviromentalistika, účtovníctvo, skladové hospodárstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť JRK bola založená v roku 2010 s poslaním zlepšiť odpadové hospodárstvo vďaka znižovaniu množstva zmesového komunálneho odpadu, predchádzaním jeho vzniku a zvyšovaním miery triedenia.
Sme dlhodobým partnerom a profesionálnym dodávateľom inovatívnych produktov a technológií, SMART systémov a informačných kampaní pre stovky samospráv. V roku 2016 sme získali prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA v kategórii Zelená firma za zodpovedný prístup k podnikaniu a firemnej filantropii.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2427310  Dátum zverejnenia: 4.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou