Team leader servisného tímu

• Plánovanie servisných výkonov - príprava harmonogramu plánovaných servisov na týždennej báze a dohľad nad jeho plnením
• Zodpovednosť za dodržiavanie stanoveného časového plánu a rozsahu servisných zásahov, za efektívne plánovanie výjazdov a za realizáciu zásahov v súlade so zmluvnými záväzkami
• Zodpovednosť za správne vytváranie predpísanej dokumentácie / záznamov z preventívnych servisných prehliadok
• Zodpovednosť za prípravu predbežného rozpočtu, hodnotenie a riadenie objednávok v nadväznosti na dokončenej zákazke s prihliadnutím na ciele ohľadom hrubej marže, dodanie a ziskovosti
• Príprava cenových ponúk
• Evidencia a následné riešenie reklamácií s obchodnými partnermi / výrobným závodom, pravidelná kontrola prehľadu reklamácií
• Budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi
• SŠ/VŠ vzdelanie, technicky orientované výhodou (stavebníctvo, strojárstvo, elektrotechnika...)
• Prax min. 4 - 6 rokov v súvisiacich odvetviach
• Preukázateľné skúsenosti s riadením tímu ľudí s ohľadom na účtovnú sledovateľnosť a výsledky.
• Odborné znalosti v oblasti technického riešenia problémov a v oblasti cenových ponúk
• Práca s počítačom – MS Office, dobrá užívateľská znalosť
• Znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni
• Povedomie o BOZP
• Orientácia na zákazníka
• Koordinačné zručnosti
• Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti, iniciatívny prístup k riešeniu problémov
• Vodičský preukaz skupiny B

Vaše benefity

• Práca v modernej, dynamickej spoločnosti
• Priateľský a profesionálny kolektív
• Množstvo príležitostí pre kariérny, profesionálny a osobnostný rozvoj
• Motivačné finančné ohodnotenie
• Služobné auto i na súkromné účely a ďalšie zaujímavé benefity
Kontaktný e-mail: [email protected]

ID: 2932287  Dátum zverejnenia: 15.2.2017