Payroll accountant / mzdový účtovník/ čka
JOBPOINT, spol. s r.o.
Bratislava
plný úväzok, skrátený úväzok
dohodou
1 700 EUR/mesiacod 1700EUR / 14x ročne (t.j. cca od 2000EUR mesačne)(odmena bude finálne dohodnutá podľa skúseností prijatého kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné spracovanie mzdovej problematiky pre klientov spoločnosti dodávateľským spôsobom:
- Bežné mesačné spracovanie miezd
- Prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch
- Ročné zúčtovanie daní a zdravotného poistenia
- Výkazy pre poisťovne, štatistické hlásenia a reporty
- Komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
- Príprava podkladov pre účtovníctvo
- Reporting podľa individuánych požiadaviek klienta
- Spracovanie HR štatistických prehľadov
- Aktívna komunikácia s prideleným portfóliom klientov
- Monitoring aktuálnych legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Balík sociálnych výhod poskytovaných zamestnávateľom (stravné poukážky, jazykové vzdelávanie, pod.)
- Organizované Vianočné večierky, letná slávnosť, teambuilding, účasť na podujatiach organizovaných mestom a pod.
- Úplne nové, moderné pohodlné priestory firmy
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Medzinárodná daňovo-poradenská a audítorská spoločnosť so sídlom v Bratislave. Za posledné dve desaťročia si táto firma vybudovala na slovenskom trhu silnú pozíciu v oblasti auditu, daňového poradenstva, účtovníctva a mzdového účtovníctva a tiež poskytujú komplexné služby podnikového poradenstva, vrátane manažérskeho a transakčného poradenstva. Jeden z 50 najlepších zamestnávateľov na svete :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• uvítame skúseného kandidáta s min. 3– ročnou praxou v oblasti spracovania miezd a personálnej problematiky / v ideálnom prípade z poradenskej spoločnosti
• orientácia v oblasti slovenského pracovného práva, sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a problematike zdaňovania závislej činnosti
• Dobrá IT zručnosť (najmä MS Excel
• Znalosť a skúsenosti so mzdovým programom MAGMA HCM a Asseco SPIN výhodou
• Orientácia na klienta
• Osobná charakteristika : flexibilita, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, dobrý timemanažment (schopnosť dodržiavať termíny), organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, pozitívne myslenie