Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista / ka zákazníckeho oddelenia / 4-6 hodín denne
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200EUR pri full time / alikvotná časť platu podľa dohodnutého úväzku, výsledná hladina platu bude dojednaná aj podľa skúseností a znalostí uchádzača
1 200 EUR/mesiacod 1200EUR pri full time / alikvotná časť platu podľa dohodnutého úväzku, výsledná hladina platu bude dojednaná aj podľa skúseností a znalostí uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zákaznícke oddelenie zabezpečuje expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom.
- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - po zapracovaní
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - po zapracovaní
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia, znalosť všetkých činností – zapojenie sa do vybudovanej zastupiteľnosti
- Účasť na predstaveniach titulov, noviniek
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi (externý sklad, dodávateľ SW, dodávatelia materiálu a iní podľa potreby)
- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - po zapracovaní
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - po zapracovaní
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia, znalosť všetkých činností – zapojenie sa do vybudovanej zastupiteľnosti
- Účasť na predstaveniach titulov, noviniek
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi (externý sklad, dodávateľ SW, dodávatelia materiálu a iní podľa potreby)
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť kariérneho a odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- stabilný a slušný zamestnávateľ
- ideálna pracovná pozícia pre zabezpečenie work life balance / napríklad mamy + otcovia malých detí :)
- príležitostný home office možný
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a podľa situácie s nimi realizovať online alebo osobné stretnutie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2024 (ostáva ešte 31 dní)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Polygrafický, vydavateľský priemysel
- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente
- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícka podpora, odbyt, obchod
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou
Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie, pozitívny prístup k zmenám a dynamike, odolnosť voči záťaži, bystrá myseľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4793251
Dátum zverejnenia: 26.3.2024
2024-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Referent odbytu, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: JOBPOINT, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac