Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory zákazníkov, skrátený úväzok.
jaRealitka, s.r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 850 EUR/mesiac850 eur v hrubom + 100 eur odmeny podľa odvedenej práce.
Od 850 EUR/mesiac850 eur v hrubom + 100 eur odmeny podľa odvedenej práce.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme komunikatívneho člena tímu do malého kolektívu s energiou a chuťou, so zmyslom postarať sa o našich zákazníkov, človeka, ktorý chce naplno uplatniť svoje komunikačné schopnosti, má príjemné vystupovanie v telefóne a baví ho práca s ľuďmi.
V úvode je pripravené kvalitné zaškolenie najmä v oblasti nehnuteľností, ktoré ťa pripraví na všetky požiadavky klientov.
- starostlivosť, poradenstvo výhradne formou telefonickej/emailovej komunikácie s klientmi, v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností bez maklérov a provízií,
- informovať klientov o našich digitálnych službách,
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov,
- zameriavať sa na spokojnosť zákazníkov,
- aktívne telefonicky oslovovať zákazníkov,
- prezentovať portfólio produktov a služieb,
- práca len počas pracovných dní,
- reprezentácia spoločnosti,
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz, nenáročné administratívne úkony.
6 hodín/deň
V úvode je pripravené kvalitné zaškolenie najmä v oblasti nehnuteľností, ktoré ťa pripraví na všetky požiadavky klientov.
- starostlivosť, poradenstvo výhradne formou telefonickej/emailovej komunikácie s klientmi, v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností bez maklérov a provízií,
- informovať klientov o našich digitálnych službách,
- vybavovať rôzne požiadavky našich klientov,
- zameriavať sa na spokojnosť zákazníkov,
- aktívne telefonicky oslovovať zákazníkov,
- prezentovať portfólio produktov a služieb,
- práca len počas pracovných dní,
- reprezentácia spoločnosti,
- práca a aktualizácia zákazníckych databáz, nenáročné administratívne úkony.
6 hodín/deň
Zamestnanecké výhody, benefity
Byť súčasťou spoločnosti, ktorá sa riadi hodnotami ako: jednoduchosť, zrozumiteľnosť, férovosť, zodpovednosť, spoľahlivosť.
- priateľský, dynamický, mladý kolektív,
- čiastočne flexibilná pracovná doba,
- práca čiastočne z domu,
- firemný počítač, firemný telefón + paušál,
- sviatky a víkendy voľno,
- vianočný večierok,
- káva a čaj k dispozícií.
- priateľský, dynamický, mladý kolektív,
- čiastočne flexibilná pracovná doba,
- práca čiastočne z domu,
- firemný počítač, firemný telefón + paušál,
- sviatky a víkendy voľno,
- vianočný večierok,
- káva a čaj k dispozícií.
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa ponuka zaujala zašli Tvoj profesijný životopis na [email protected].
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné verbálne a komunikačné zručnosti,
- samostatnosť,
- príjemný hlas a vystupovanie, bezchybná výslovnosť, odolnosť voči stresu, schopnosť rýchlo reagovať,
- silne proaktívny, pro klientský prístup,
- zmysel pre zodpovednosť so zameraním na zákazníka, na produkt , na detail a riešenia,
- flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
- využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach.
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti poradenstva a komunikácie so zákazníkmi v akomkoľvek segmente minimálne 1 rok.
- samostatnosť,
- príjemný hlas a vystupovanie, bezchybná výslovnosť, odolnosť voči stresu, schopnosť rýchlo reagovať,
- silne proaktívny, pro klientský prístup,
- zmysel pre zodpovednosť so zameraním na zákazníka, na produkt , na detail a riešenia,
- flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
- využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach.
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti poradenstva a komunikácie so zákazníkmi v akomkoľvek segmente minimálne 1 rok.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
jaRealitka.sk je inovatívny online portál kde predávaju a prenájimajú nehnuteľnosti výhradne priamo majitelia - bez maklérov a provízií. Našim klientom šetríme tisícky eur. Sme mladý dynamický kolektív tvorený ľuďmi s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti nehnuteľností. Našim cieľom je poskytovať najkvalitnejšie služby na trhu.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 2837392
Dátum zverejnenia: 19.6.2023
2023-06-19
lokalita: Žilina Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: jaRealitka, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac