Media Planner

JandL, marketing a reklama, s.r.o.

Miesto práce
Štefánikova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
a.s.a.p./podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacMzdové ohodnotenie závisí od skúseností uchádzača a bude predmetom diskusie. Uvedená mzda je platná pre skúsených media plannerov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- plánovanie online a offline médií (príprava krátkodobých aj dlhodobých mediálnych plánov)
- analýza modelových situácií v Exceli na základe rôznych vstupných údajov
- komunikácia naprieč internými oddeleniami, s externými partnermi
- optimalizácia, kontrola a správa online kampaní (strategické prístup, technická znalosť formátov, metrík, KPIs a benchmarkov)
- príprava reportov a vyhodnotení zverených kampaní
- evidencia nevyhnutných podkladov k plynulému priebehu kampaní

- práca s Median Softwarmi DataAnalyzer a MedPlan (výhodou)
- prehľad v SEO problematike (výhodou)
- technické vedomosti analytických nástrojov (výhodou)
- orientácia v prieskumoch (výhodou)
- Google/META/Dimaq certifikáty (výhodou)

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- full-time pozíciu v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku
- MIND RELAX DAYS - každý druhý piatok voľný deň!!!
- reprezentatívnu kanceláriu v centre mesta
- ranný bufet s čerstvými ovocnými šťavami a nátierkami, ale aj (ne)pravidlený poobedný snack
- pravidelné teambuildingy a firemné akcie
- účasť na prednáškach a konferenciách relevantných k tvojej náplni práce
- skúsenosť s prácou s veľkým klientom – jeden z TOP 5 zadávateľov reklamy je náš klient
- priateľský a húževnatý kolektív orientovaný na výsledok
- lektora angličtiny priamo v office
- narodeninový príspevok, Multisport karta s 50% príspevkom od zamestnávateľa

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis, prípadne referencie posielajte priamo cez profesia.sk
Tešíme sa na stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
META BM - Pokročilý
Google Ads - Pokročilý
Asana - Mierne pokročilý
GA 4 - Mierne pokročilý
GTM - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

plánovanie médií (online aj offline médiá)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Do nášho tímu hľadáme výkonného mediálneho plánovača/čku, ktorý má rád/rada prácu s číslami, rozumie im, vie ich interpretovať a na ich základe sa rozhodnúť. U nás nebudeš iba PPCčkar/ka.
Pozícia je komplexná a vyžaduje si človeka schopného plánovať ako online tak aj offline médiá. Budeš analyzovať, konzultovať a odporúčať efektívne riešenia pre klientov ako COOP Jednota, ABSOLUT, Chivas Regal, Beefeater, BVS, NEHERA, Givet, Plamienok a veľa ďalších.
V Exceli si ako doma, rád úzko spolupracuješ v internom tíme, s kolegami na iných oddeleniach alebo s externými dodávateľmi. Nevadí ti zdvihnúť telefón alebo si vymeniť pár emailov, aby sa veci dotiahli do úspešného konca a hlavne na čas.
Evidencia faktúr v našom internom systéme, spotlisty, sprievodky, postbuye, kontrola rozpočtov a priebehu kampaní bude pre teba denným chlebíkom.
Nezlakneš sa žiadnych digitálnych nástrojov a moderných technológií, s ktorými pracujeme - ako napr. META BM, Google Ads, DV360, GTM, GA4, Lookerstudio, Bloomreach, IAB a iné. Rád analyzuješ dáta a na ich základe vieš spraviť rozhodnutia.
Čo nevieš ťa naučíme, dôležité je mať zmysel pre zodpovednosť, detail, dodržiavanie deadlinov a chuť na sebe pracovať. Budeš mať skvelých skúsených kolegov, ktorí ti radi poradia, ale očakávame od teba samostatnosť a zodpovednosť za viaceré rôznorodé projekty súčasne.

Ďaľšie požiadavky, ktoré by mal vhodný uchádzač spĺňať:

- má aspoň 2-ročnú prax v oblasti plánovania médií (online aj offline médiá)
- rád pracuje s číslami / tabuľkami / grafmi a rozumie im (súčasť každodennej práce)
- je dôsledný, precízny, systematický, zodpovedný, spoľahlivý a samostatný
- má chuť neustále sledovať nové trendy, zlepšovať a učiť sa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Full-service reklamná agentúra s dlhou históriou a množstvom skúseností. Od nášho vzniku v roku 1993 sme prešli dlhú cestu, pomohli sme stovkám veľkých aj menších klientov a stali sa jednou z najväčších agentúr na slovenskom reklamnom trhu. V roku 2010 sme prekročili hranice – v súčasnosti máme pražskú a viedenskú pobočku a klientov v ďalších krajinách, ako aj projekty mimo reklamnej činnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4747430  Dátum zverejnenia: 12.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac