Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Teamleader/ka Komfort linka - J&T Banka (pasívna telefonická linka)
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda
dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte prehľad v bankových produktoch? Máte prax v call centre v oblasti bankovníctva alebo financií? Máte schopnosť viesť a motivovať malý pracovný team? Chcete sa stať súčasťou J&T Banky?
Ak áno, hľadáme práve vás, budúceho úspešného teamleadra pasívneho call centra, ktorého hlavnou náplňou práce bude:
• Riadenie, metodický a procesný dohľad nad oddelením Komfort linka (pasívne call centrum)
• Mentorstvo a supervízia hotline konzultantov oddelenia Komfort linka, aktívny koučing
• Monitoring kvality hovorov, emailovej a písomnej komunikácie hotline konzultantov
• Pravidelné prehlbovanie informácii o bankových produktoch a službách
• Zabezpečovanie školení pracovníkom oddelenia Komfort linka na nové produkty poskytované bankou
• Vypracovávanie pravidelných reportov v zmysle pokynov priameho nadriadeného
• Dohľad a evidencia nad poskytovaním služby Telebanking
• Tvorba procesov, callscriptov a ich implementácia na oddelení
• zodpovednosť za plnenie stanovených cieľov priamym nadriadeným, resp. vedením banky
• zodpovednosť nad zabezpečením administratívnych činností spojených s poskytovaním bankových služieb
Ak áno, hľadáme práve vás, budúceho úspešného teamleadra pasívneho call centra, ktorého hlavnou náplňou práce bude:
• Riadenie, metodický a procesný dohľad nad oddelením Komfort linka (pasívne call centrum)
• Mentorstvo a supervízia hotline konzultantov oddelenia Komfort linka, aktívny koučing
• Monitoring kvality hovorov, emailovej a písomnej komunikácie hotline konzultantov
• Pravidelné prehlbovanie informácii o bankových produktoch a službách
• Zabezpečovanie školení pracovníkom oddelenia Komfort linka na nové produkty poskytované bankou
• Vypracovávanie pravidelných reportov v zmysle pokynov priameho nadriadeného
• Dohľad a evidencia nad poskytovaním služby Telebanking
• Tvorba procesov, callscriptov a ich implementácia na oddelení
• zodpovednosť za plnenie stanovených cieľov priamym nadriadeným, resp. vedením banky
• zodpovednosť nad zabezpečením administratívnych činností spojených s poskytovaním bankových služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Perspektívna a stabilná práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti a v príjemnom a modernom pracovnom prostredí.
Zaujímavá náplň práce s možnosťou odborného rastu, participácia na riešení projektov rôzneho typu, možnosť sebarealizácie, množstvo benefitov, a to vrátane členstva v exkluzívnom klube Magnus.
Zaujímavá náplň práce s možnosťou odborného rastu, participácia na riešení projektov rôzneho typu, možnosť sebarealizácie, množstvo benefitov, a to vrátane členstva v exkluzívnom klube Magnus.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. So želaním príjemného dňa, personálny odbor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický smer, ideálne bankovníctvo/investovanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania so zameraním na bankovníctvo
- vzťah k investičnému bankovníctvu a dobrý prehľad v bankových produktoch (najmä investičných)
- predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii v call centre sú nevyhnutné
- minimálne 2 ročná skúsenosť s riadením pracovného tímu call centra
- schopnosť riadiť, motivovať a koordinovať pracovný tím a jeho pracovné činnosti
- znalosť AJ bude veľkou výhodou, ale nie je podmienkou
- dôslednosť a analytické myslenie
- vysokú mieru samostatnosti
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- počítačové znalosti: MS Office (Word, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
- aktívny a inovatívny prístup pri riešení pracovných úloh
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania so zameraním na bankovníctvo
- vzťah k investičnému bankovníctvu a dobrý prehľad v bankových produktoch (najmä investičných)
- predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii v call centre sú nevyhnutné
- minimálne 2 ročná skúsenosť s riadením pracovného tímu call centra
- schopnosť riadiť, motivovať a koordinovať pracovný tím a jeho pracovné činnosti
- znalosť AJ bude veľkou výhodou, ale nie je podmienkou
- dôslednosť a analytické myslenie
- vysokú mieru samostatnosti
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- počítačové znalosti: MS Office (Word, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
- aktívny a inovatívny prístup pri riešení pracovných úloh
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2919094
Dátum zverejnenia: 16.5.2017
2017-05-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda