Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Máte príjemný hlas? Ste komunikatívny? Vyznáte sa v bankových produktoch? Ak áno, hľadáme vás - hotline konzultanta na pasívnej telefonickej linke
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohoda
ihneď, resp. dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
od: 850.- brutto ( spolu základná mzda a osobné ohodnotenie od dňa uzatvorenia PP), finálna výška základnej mzdy a osobného ohodnotenia závisí od skúseností vybraného kandidáta) , 13. a 14. plat
od: 850.- brutto ( spolu základná mzda a osobné ohodnotenie od dňa uzatvorenia PP), finálna výška základnej mzdy a osobného ohodnotenia závisí od skúseností vybraného kandidáta) , 13. a 14. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii bude:
• prijímanie telefonátov a poskytovanie informácií o J&T Banke, o bankových produktoch, o skupine J&T na požadovanej odbornej a komunikatívnej úrovni
• pravidelné prehlbovanie informácií o bankových produktoch a službách
• preškoľovanie sa na nové produkty poskytované bankou
• vypracovávanie reportov v zmysle pokynov priameho nadriadeného
• administratívne činnosti spojené s poskytovaním bankových služieb a s výkonom pracovnej pozície
• poskytovanie služieb telebankingu
Ide o pasívnu telefónnu linku, telefonáty sa len prijímajú. Nie je to obchodnícka pracovná pozícia, hotline konzultant nepredáva a ani neponúka žiadne bankové produkty.
Pozícia je vhodná aj pre tých kandidátov/tky, ktorí by chceli pracovať na polovičný pracovný úväzok.
Pracovný čas na uvedenej pracovnej pozícii je 8 hodín denne (resp. 4 hodiny denne) v dňoch pondelok - piatok, call centrum je v prevádzke od 8.00 do 18.00.
• prijímanie telefonátov a poskytovanie informácií o J&T Banke, o bankových produktoch, o skupine J&T na požadovanej odbornej a komunikatívnej úrovni
• pravidelné prehlbovanie informácií o bankových produktoch a službách
• preškoľovanie sa na nové produkty poskytované bankou
• vypracovávanie reportov v zmysle pokynov priameho nadriadeného
• administratívne činnosti spojené s poskytovaním bankových služieb a s výkonom pracovnej pozície
• poskytovanie služieb telebankingu
Ide o pasívnu telefónnu linku, telefonáty sa len prijímajú. Nie je to obchodnícka pracovná pozícia, hotline konzultant nepredáva a ani neponúka žiadne bankové produkty.
Pozícia je vhodná aj pre tých kandidátov/tky, ktorí by chceli pracovať na polovičný pracovný úväzok.
Pracovný čas na uvedenej pracovnej pozícii je 8 hodín denne (resp. 4 hodiny denne) v dňoch pondelok - piatok, call centrum je v prevádzke od 8.00 do 18.00.
Zamestnanecké výhody, benefity
Perspektívna a stabilná práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti, nadštandardné a príjemné pracovné prostredie na brehu Dunaja.
Zaujímavá pracovná pozícia s možnosťou ďalej odborne rásť, množstvo benefitov:
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevky zamestnávateľa na rekreáciu, šport
- týždeň dovolenky naviac
- platené sick days
- parkovisko pre zamestnancov
- zamestnanecká knižnica
- odborné vzdelávanie
- bezplatné jazykové vzdelávanie priamo na pracovisku (angličtina a nemčina)
- množstvo zaujímavých volnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom
- stravné lístky v hodnote nad rámec Zákonníka práce
- zvýhodnené bankové produkty
Zaujímavá pracovná pozícia s možnosťou ďalej odborne rásť, množstvo benefitov:
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevky zamestnávateľa na rekreáciu, šport
- týždeň dovolenky naviac
- platené sick days
- parkovisko pre zamestnancov
- zamestnanecká knižnica
- odborné vzdelávanie
- bezplatné jazykové vzdelávanie priamo na pracovisku (angličtina a nemčina)
- množstvo zaujímavých volnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom
- stravné lístky v hodnote nad rámec Zákonníka práce
- zvýhodnené bankové produkty
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
So želaním príjemného dňa, personálny odbor.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
So želaním príjemného dňa, personálny odbor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
hotline konzultant - pasívna telefonická linka
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- skúsenosť na obdobnej pracovnej pozícii v bankovníctve (call centrum finančnej inštitúcie, prípadne iné call centrum (mobilný operátor, UPC), prípadne prax na pozícii osobný bankár, teller, poradca klienta a pod.)
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou, - pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor Bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- pozitívny prístup k práci
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, príjemný a bezchybný hlasový prejav
- dokonalá znalosť spisovného slovenského jazyka
- výborné prezentačné zručnosti
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- precíznosť a spoľahlivosť
- chuť pracovať
- skúsenosť na obdobnej pracovnej pozícii v bankovníctve (call centrum finančnej inštitúcie, prípadne iné call centrum (mobilný operátor, UPC), prípadne prax na pozícii osobný bankár, teller, poradca klienta a pod.)
- prehľad v bankových produktoch bude výhodou, - pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ - odbor Bankovníctvo, financie, investovanie ako štartovacia pozícia v oblasti bankovníctva
- pozitívny prístup k práci
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, príjemný a bezchybný hlasový prejav
- dokonalá znalosť spisovného slovenského jazyka
- výborné prezentačné zručnosti
- znalosť práce s Microsoft Outlook, Excel a Word
- precíznosť a spoľahlivosť
- chuť pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2380896
Dátum zverejnenia: 27.7.2018
2018-07-27
lokalita: Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od: 850.- brutto ( spolu základná mzda a osobné ohodnotenie od dňa uzatvorenia PP), finálna výška základnej mzdy a osobného ohodnotenia závisí od skúseností vybraného kandidáta) , 13. a 14. plat