Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca nehnuteľností
ISTROFINAL, a.s.
Miesto práce
Mydlárska 8718/7A, okres Žilina
Mydlárska 8718/7A, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• riadenie a organizácia všetkých činností spojených so správou nehnuteľností
• zabezpečenie povinnosti správcu v zmysle platnej zmluve o správe
• zodpovednosť za hospodársku správu zvereného objektu
• zabezpečenie komunikácie a starostlivosti o nájomcov nehnuteľností
• koordinácia opráv a stavebných prác, komunikácia s dodávateľmi
• zabezpečenie časového plánu revízií a kontrol objektu, zabezpečenie vykonávania revízií a kontrol rozvodov a zariadení a kontrola ich odstraňovania
• odovzdávanie / preberanie nájomných jednotiek
• zodpovednosť za vedenie predpísanej dokumentácie budovy – projektová dokumentácia, revízne správy, požiarne plány a pod. (obstarávanie, archivácia, administrácia a priebežná aktualizácia)
• správa nákladov a výnosov nehnuteľností
• vyúčtovanie prevádzkových nákladov (priamych aj nepriamych) v periodicite podľa platných nájomných zmlúv
• príprava, kontrola a evidencia pravidelného vyúčtovania prevádzkových nákladov na objekte
• spolupráca s účtovným oddelením
• komunikácia a spolupráca s realitnými kanceláriami ohľadom prenájmov a predaja
• evidencia nájomcov, jednanie s nájomcami, aktívne prenajímanie priestorov
• spolupráca s právnou kanceláriou na príprave všetkých zmlúv súvisiacich s prevádzkou, údržbou, opravami, poistením a prenájmom, príprava podkladov, pripomienkovanie a kontrola zmlúv, uzatváranie nájomných a kúpnych zmlúv
• spolupráca s marketingovým oddelením a koordinácia marketingových aktivít s cieľom propagácie projektu (obchodné galérie, administratívne budovy, haly, ...)
• zabezpečovanie optimalizácie prevádzky technologických zariadení a čo najefektívnejších dodávok medií
• jednanie s orgánmi štátnej správy
• prejednávanie reklamácií s dodávateľom stavebných prác a ich evidencia
• pravidelná kontrola nehnuteľnosti a reporting
• spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• zabezpečenie povinnosti správcu v zmysle platnej zmluve o správe
• zodpovednosť za hospodársku správu zvereného objektu
• zabezpečenie komunikácie a starostlivosti o nájomcov nehnuteľností
• koordinácia opráv a stavebných prác, komunikácia s dodávateľmi
• zabezpečenie časového plánu revízií a kontrol objektu, zabezpečenie vykonávania revízií a kontrol rozvodov a zariadení a kontrola ich odstraňovania
• odovzdávanie / preberanie nájomných jednotiek
• zodpovednosť za vedenie predpísanej dokumentácie budovy – projektová dokumentácia, revízne správy, požiarne plány a pod. (obstarávanie, archivácia, administrácia a priebežná aktualizácia)
• správa nákladov a výnosov nehnuteľností
• vyúčtovanie prevádzkových nákladov (priamych aj nepriamych) v periodicite podľa platných nájomných zmlúv
• príprava, kontrola a evidencia pravidelného vyúčtovania prevádzkových nákladov na objekte
• spolupráca s účtovným oddelením
• komunikácia a spolupráca s realitnými kanceláriami ohľadom prenájmov a predaja
• evidencia nájomcov, jednanie s nájomcami, aktívne prenajímanie priestorov
• spolupráca s právnou kanceláriou na príprave všetkých zmlúv súvisiacich s prevádzkou, údržbou, opravami, poistením a prenájmom, príprava podkladov, pripomienkovanie a kontrola zmlúv, uzatváranie nájomných a kúpnych zmlúv
• spolupráca s marketingovým oddelením a koordinácia marketingových aktivít s cieľom propagácie projektu (obchodné galérie, administratívne budovy, haly, ...)
• zabezpečovanie optimalizácie prevádzky technologických zariadení a čo najefektívnejších dodávok medií
• jednanie s orgánmi štátnej správy
• prejednávanie reklamácií s dodávateľom stavebných prác a ich evidencia
• pravidelná kontrola nehnuteľnosti a reporting
• spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• mobil a notebook aj na súkromné účely
• zázemie silnej spoločnosti
• možnosť profesného rastu
• zázemie silnej spoločnosti
• možnosť profesného rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis, ktorý by mal obsahovať minimálne tieto náležitosti: vzdelanie, priebeh Vašej doterajšej pracovnej praxe: v akých spoločnostiach, na akých pozíciách a s akou pracovnou náplňou ste pracovali, aké projekty ste riadili – zoznam referenčných projektov a klientov, fotografiu a záľuby.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky na danú pracovnú pozíciu. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky na danú pracovnú pozíciu. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické, všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s riadením a organizáciou všetkých činností spojených s realitnou činnosťou
• obchodná zdatnosť - skúsenosti s obchodnými jednaniami a obchodné vystupovanie
• skúsenosti s kúpnymi a nájomnými zmluvami a zmluvami všeobecne
• technická znalosť stavieb
• orientácia v majetkoprávnej problematike
• výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne
• reprezentatívne vystupovanie
• orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
• starostlivosť o klienta
• tímová spolupráca
• samostatnosť a spoľahlivosť
• obchodná zdatnosť - skúsenosti s obchodnými jednaniami a obchodné vystupovanie
• skúsenosti s kúpnymi a nájomnými zmluvami a zmluvami všeobecne
• technická znalosť stavieb
• orientácia v majetkoprávnej problematike
• výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne
• reprezentatívne vystupovanie
• orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
• starostlivosť o klienta
• tímová spolupráca
• samostatnosť a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá realizáciou developerských projektov od fázy prípravy až po ich ukončenie v stavebnej oblasti. Výstavba polyfunkčných, skladových, obchodných a bytových objektov.
ID: 3024109
Dátum zverejnenia: 21.4.2017
2017-04-21
lokalita: okres Žilina Pozícia: Správca budov Spoločnosť: ISTROFINAL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou