Správca nehnuteľností

ISTROFINAL, a.s.

Miesto práce
Mydlárska 8718/7A, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• riadenie a organizácia všetkých činností spojených so správou nehnuteľností
• zabezpečenie povinnosti správcu v zmysle platnej zmluve o správe
• zodpovednosť za hospodársku správu zvereného objektu
• zabezpečenie komunikácie a starostlivosti o nájomcov nehnuteľností
• koordinácia opráv a stavebných prác, komunikácia s dodávateľmi
• zabezpečenie časového plánu revízií a kontrol objektu, zabezpečenie vykonávania revízií a kontrol rozvodov a zariadení a kontrola ich odstraňovania
• odovzdávanie / preberanie nájomných jednotiek
• zodpovednosť za vedenie predpísanej dokumentácie budovy – projektová dokumentácia, revízne správy, požiarne plány a pod. (obstarávanie, archivácia, administrácia a priebežná aktualizácia)
• správa nákladov a výnosov nehnuteľností
• vyúčtovanie prevádzkových nákladov (priamych aj nepriamych) v periodicite podľa platných nájomných zmlúv
• príprava, kontrola a evidencia pravidelného vyúčtovania prevádzkových nákladov na objekte
• spolupráca s účtovným oddelením
• komunikácia a spolupráca s realitnými kanceláriami ohľadom prenájmov a predaja
• evidencia nájomcov, jednanie s nájomcami, aktívne prenajímanie priestorov
• spolupráca s právnou kanceláriou na príprave všetkých zmlúv súvisiacich s prevádzkou, údržbou, opravami, poistením a prenájmom, príprava podkladov, pripomienkovanie a kontrola zmlúv, uzatváranie nájomných a kúpnych zmlúv
• spolupráca s marketingovým oddelením a koordinácia marketingových aktivít s cieľom propagácie projektu (obchodné galérie, administratívne budovy, haly, ...)
• zabezpečovanie optimalizácie prevádzky technologických zariadení a čo najefektívnejších dodávok medií
• jednanie s orgánmi štátnej správy
• prejednávanie reklamácií s dodávateľom stavebných prác a ich evidencia
• pravidelná kontrola nehnuteľnosti a reporting
• spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• mobil a notebook aj na súkromné účely
• zázemie silnej spoločnosti
• možnosť profesného rastu

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis, ktorý by mal obsahovať minimálne tieto náležitosti: vzdelanie, priebeh Vašej doterajšej pracovnej praxe: v akých spoločnostiach, na akých pozíciách a s akou pracovnou náplňou ste pracovali, aké projekty ste riadili – zoznam referenčných projektov a klientov, fotografiu a záľuby.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky na danú pracovnú pozíciu. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické, všeobecné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s riadením a organizáciou všetkých činností spojených s realitnou činnosťou
• obchodná zdatnosť - skúsenosti s obchodnými jednaniami a obchodné vystupovanie
• skúsenosti s kúpnymi a nájomnými zmluvami a zmluvami všeobecne
• technická znalosť stavieb
• orientácia v majetkoprávnej problematike
• výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne
• reprezentatívne vystupovanie
• orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
• starostlivosť o klienta
• tímová spolupráca
• samostatnosť a spoľahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá realizáciou developerských projektov od fázy prípravy až po ich ukončenie v stavebnej oblasti. Výstavba polyfunkčných, skladových, obchodných a bytových objektov.
ID: 3024109  Dátum zverejnenia: 21.4.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou