Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Naším klientom je tradičná rakúska spoločnosť, ktorá vďaka svojmu vynikajúcemu klientskemu prístupu pôsobí už viac ako 100 rokov úspešne v oblasti prevádzkovania lekární a farmaceutickej distribúcie.
V súčasnosti rozširuje svoje aktivity aj na Slovensku - s cieľom posilniť tím bratislavskej pobočky hľadáme pre nášho klienta nového upracovníka / pracovníčku na pozíciu Büroleiter/-in Slowakei- obchodná spoločnosť / Bratislava
Ako manažér kancelárie budete zodpovedať za komplexné riadenie administratívy a back-office spoločnosti na Slovensku. Budete reportovať riaditeľovi na Slovensku a v Rakúsku, Vašou úlohou bude komplexné organizačné a administratívne, spoločnosti - zabezpečenie behu kancelárie, podpora obcodu a finanicií, príprava odborných podkladov pre centrálu v Rakúsku, komunikácia a korešpodencia s interným a externým prostredím (materská spoločnosť, tím firmy na Slovensku a v Rakúsku, obchodní partneri na Slovensku a v zahraničí, úrady štátnej správy, partneri poskytujúci oursourcingové služby - napr. príprava podkladov pre externé účtovníctvo,...). Vašou úlohou bude aj podpora obchodného úseku (príprava ponúk, kalkulácie, koordinaácia aktivít s klientami) a analýza obchodných dát (reporting pre materskú spoločnosť).
Očakávame, že o túto pozíciu sa budú uchádzať samostatní, ambiciózni uchádzači/uchádzačky s ekonomickým vzdelaním a praxou v oblasti riadania kancelárie obchodnej firmy / office manažmentu a podpory obchodu. Nevyhnutnými požiadavkami na uchádzačov o túto pozíciu sú aj veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka (vrátane hospodárskej korešpodencie v nemčine) a veľmi dobrá schopnosť práce s MS Office (vrátane pokročilej znalosti práce s Excelom). Schopnosť samostatnej a zodpovednej práce, kompetetné vystupovanie, vynikajúce komunikačné schopnosti a vysoká miera flexibility a lojality sú takisto samozrejmými predpokladmi pre úspešného uchádzača o túto pozíciu.
Prosíme Vás, aby ste sa v prípade záujmu o túto pozíciu uchádzali zaslaním Vašich podkladov (životopis VÝLUČNE v nemeckom jazyku a sprievodný list s indikáciou možného termínu nástupu a očakávaného príjmu) e-mailom na adresu "[email protected]".
Do predmetu správy prosím uveďte značku pozície OM_75. Všetkým uchádzačom garantujeme zachovanie maximálnej diskrétnosti výberového konania.
ISG, spol. s r.o.
Stefánikova 47, 811 04 Bratislava 1 Kontaktná osoba: Ing. Peter Pliešovský E-mail: [email protected] |
ID: 2886429
Dátum zverejnenia: 11.1.2017
2017-01-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Regionálny / Oblastný manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: ISG, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou