Office Manager (Ref. č.: OM_115)

ISG, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
30.11.2016
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako Office Manager budete zodpovedať za komplexné riadenie administratívy spoločnosti.
Budete reportovať manažmentu spoločnosti na Slovensku a v Rakúsku. Vašou úlohou bude jeho organizačná a administratívna podpora spoločnosti - zabezpečenie behu kancelárie, príprava odborných podkladov, komunikácia a korešpodencia s interným a externým prostredím (materská spoločnosť, tím firmy na Slovensku a v Rakúsku, obchodní partneri na Slovensku a v zahraničí, úrady štátnej správy, partneri poskytujúci oursourcingové služby - napr. príprava podkladov pre externé účtovníctvo,...).
Vašou úlohou bude aj podpora obchodného úseku (príprava ponúk, kalkulácie, koordinaácia aktivít s klintami) a analýza obchodných dát (reporting).

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v rastúcom tíme tradičnej, renomovanej rakúskej spoločnosti s plánmi ďalšieho rastu aj na Slovensku
- Široké spektrum činnosti, priama podpora zahraničného manažmentu
- Zaškolenie v Rakúsku
- Zodpovedajúce ohodnotenie
- pôsobenie v centre Bratislavy

Informácie o výberovom konaní

Prosíme Vás, aby ste sa v prípade záujmu o túto pozíciu uchádzali zaslaním Vašich podkladov (životopis VÝLUČNE v nemeckom jazyku a sprievodný list s indikáciou možného termínu nástupu a očakávaného príjmu) e-mailom na adresu "officemanager@isg.sk".
Do predmetu správy prosím uveďte značku pozície OM_115.
Všetkým uchádzačom garantujeme zachovanie maximálnej diskrétnosti výberového konania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Naším klientom je tradičná rakúska spoločnosť, ktorá vďaka svojmu vynikajúcemu klientskemu prístupu pôsobí už viac ako 100 rokov úspešne v oblasti prevádzkovania lekární a farmaceutickej distribúcie.
V súčasnosti rozširuje svoje aktivity aj na Slovensku - s cieľom posilniť tím bratislavskej pobočky hľadáme pre nášho klienta nového upracovníka / pracovníčku na pozíciu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - expert

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Očakávame, že o túto pozíciu sa budú uchádzať samostatní, ambiciózni uchádzači/uchádzačky s ekonomickým vzdelaním a praxou v oblasti administratívy / office manažmentu a podpory obchodu.
Nevyhnutnými požiadavkami na uchádzačov o túto pozíciu sú aj veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka (vrátane hospodárskej korešpodencie v nemčine) a veľmi dobrá schopnosť práce s MS Office (vrátane pokročilej znalosti práce s Excelom).
Schopnosť samostatnej a zodpovednej práce, kompetetné vystupovanie, vynikajúce komunikačné schopnosti a vysoká miera flexibility a lojality sú takisto samozrejmými predpokladmi pre úspešného uchádzača o túto pozíciu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ISG spol. s r.o. je medzinárodná personálno-poradenská spoločnosť ktorá od roku 1991 poskytuje svoje služby aj na Slovensku. ISG spol. s r.o. sa zaoberá poradenstvom pri vyhľadávaní a výbere uchádzačov na riadiace pozície a pozície špecialistov vo všetkých oblastiach hospodárstva, ako aj realizáciou manažérskych a personálnych auditov a hodnotiacich a rozvojových centier.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

ISG, spol s. r.o.
Štefánikova 47
811 04 Bratislava
http://www.isg.sk
ID: 2805253   Dátum zverejnenia: 9.11.2016