Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť poskytujúcu služby pre slovenský trh, hľadáme kandidáta na novovytvorenú pozíciu

Manažér call centra

Pracovná náplň:
Manažér na tejto pozícii bude zodpovedný za odborné a manažérske riadenie menšieho call centra, za pravidelné hodnotenie pracovného výkonu podriadených pracovníkov a pravidelné hodnotenie spokojnosti zákazníkov. Súčasťou jeho práce bude aj priama komunikácia so zákazníkmi. Okrem toho bude zavádzať nové projekty, bude zodpovedný za správnosť prevádzkových reportov a bude úzko spolupracovať s manažérmi jednotlivých odborných útvarov.

Požiadavky:
K nevyhnutným požiadavkám pre úspešnosť vo výberovom konaní patrí ukončené vysokoškolské vzdelanie, minimálne 5 ročná profesionálna skúsenosť, skúsenosť s riadením tímu v call centre, proaktívny prístup, flexibilita, odolnosť voči stresu a aktívna znalosť anglického jazyka.

Naša ponuka:
Náš klient ponúka manažérsku rolu s veľkým priestorom na sebarealizáciu a možnosťou implementovať nové riešenia a postupy v modernom a príjemnom prostredí. Súčasťou ponuky je aj primerané finančné ohodnotenie.

Prosíme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá, aby posielali svoje životopisy na adresu: [email protected].
ISG, spol. s r.o.
Stefánikova 47, 811 04 Bratislava 1
Kontaktná osoba: Ing. Peter Pliešovský
E-mail: [email protected]
ID: 2099336  Dátum zverejnenia: 29.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou