Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť poskytujúcu služby pre slovenský trh, hľadáme kandidáta na novovytvorenú pozíciu
Manažér call centra
Manažér na tejto pozícii bude zodpovedný za odborné a manažérske riadenie menšieho call centra, za pravidelné hodnotenie pracovného výkonu podriadených pracovníkov a pravidelné hodnotenie spokojnosti zákazníkov. Súčasťou jeho práce bude aj priama komunikácia so zákazníkmi. Okrem toho bude zavádzať nové projekty, bude zodpovedný za správnosť prevádzkových reportov a bude úzko spolupracovať s manažérmi jednotlivých odborných útvarov.
K nevyhnutným požiadavkám pre úspešnosť vo výberovom konaní patrí ukončené vysokoškolské vzdelanie, minimálne 5 ročná profesionálna skúsenosť, skúsenosť s riadením tímu v call centre, proaktívny prístup, flexibilita, odolnosť voči stresu a aktívna znalosť anglického jazyka.
Náš klient ponúka manažérsku rolu s veľkým priestorom na sebarealizáciu a možnosťou implementovať nové riešenia a postupy v modernom a príjemnom prostredí. Súčasťou ponuky je aj primerané finančné ohodnotenie. Prosíme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá, aby posielali svoje životopisy na adresu: [email protected].
ISG, spol. s r.o.
Stefánikova 47, 811 04 Bratislava 1 Kontaktná osoba: Ing. Peter Pliešovský E-mail: [email protected] |
ID: 2099336
Dátum zverejnenia: 29.4.2015
2015-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: ISG, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou