Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník
INVESTEX GROUPS, a.s.
Miesto práce
Na Štepnici 1, 960 01 Zvolen, okres Zvolen
Na Štepnici 1, 960 01 Zvolen, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za kompletné vedenie účtovnej agendy spoločnosti a kontrola správnosti jeho vedenia v zmysle platných zákonov a predpisov, vrátane čiastkových dokladových inventúr;
- kontrola prvotných dokladov a ich zaúčtovania v zmysle platných predpisov, kontrola interných dokladov;
- zostavuje a dopĺňa účtovný rozvrh platný pre účtovné obdobie, priebežne kontroluje nadväznosti účtov v zostavách na účtovné výkazy;
- údržba ekonomického informačného systému WISP, úprava tlačových formulárov, správa prístupových práv;
- vedenie kolektívu 2-10 ľudí;
- riešenie vzniknutých otázok v oblasti účtovníctva a daní;
- samostatné spracovanie daňových priznaní k DPH, miestnych a spotrebných daní, žiadosti o vrátenie DPH z členských štátov;
- vykonáva inventarizácie majetku a záväzkov, ročnú účtovnú závierku a uzávierku, vrátane vypracovania daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb pre viaceré spoločnosti súčasne;
- včasné spracovanie mesačných uzávierok a hospodárskych výsledkov spoločností;
- kontrola vyúčtovania pracovných ciest, evidencia PHM, kompletizácia kníh jázd, priebežná mesačná kontrola spotreby PHM, ročný výpočet úspory/nadspotreby;
- spracovanie mesačných, štvrťročných a ročných výkazov pre NBS a Štatistický úrad;
- sledovanie aktuálnych zmien v účtovnej a daňovej legislatíve a predpisoch a priebežná kontrola účtovných operácií podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo;
- spolupráca a komunikácia s audítormi spoločnosti, s poisťovňami a daňovým úradom;
- spracovanie reportov a ekonomických výstupov pre potreby a podľa požiadaviek vedenia spoločnosti;
- aktívna spolupráca pri tvorbe a implementácii vnútorných predpisov, zodpovednosť za aktualizáciu účtovných smerníc;
- tvorba a správa vnútropodnikového účtovania, analýza vnútropodnikových nákladov;
- zodpovednosť za všetky vykonávané činnosti vyplývajúce z platných vnútorných predpisov a z popisu pracovných činností;
- samostatné vedenie mzdového účtovníctva, spracovanie hlásení na daňový úrad, spracovanie mesačných výkazov, spracovanie prihlášok a odhlášok zamestnancov, spracovanie ročných zúčtovaní;
- účtovanie vybraného okruhu dodávateľských faktúr a interných dokladov;
- stravné lístky – výpočet nároku, objednanie, výdaj zamestnancom, účtovanie spotreby stravných lístkov;
- kontrola prvotných dokladov a ich zaúčtovania v zmysle platných predpisov, kontrola interných dokladov;
- zostavuje a dopĺňa účtovný rozvrh platný pre účtovné obdobie, priebežne kontroluje nadväznosti účtov v zostavách na účtovné výkazy;
- údržba ekonomického informačného systému WISP, úprava tlačových formulárov, správa prístupových práv;
- vedenie kolektívu 2-10 ľudí;
- riešenie vzniknutých otázok v oblasti účtovníctva a daní;
- samostatné spracovanie daňových priznaní k DPH, miestnych a spotrebných daní, žiadosti o vrátenie DPH z členských štátov;
- vykonáva inventarizácie majetku a záväzkov, ročnú účtovnú závierku a uzávierku, vrátane vypracovania daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb pre viaceré spoločnosti súčasne;
- včasné spracovanie mesačných uzávierok a hospodárskych výsledkov spoločností;
- kontrola vyúčtovania pracovných ciest, evidencia PHM, kompletizácia kníh jázd, priebežná mesačná kontrola spotreby PHM, ročný výpočet úspory/nadspotreby;
- spracovanie mesačných, štvrťročných a ročných výkazov pre NBS a Štatistický úrad;
- sledovanie aktuálnych zmien v účtovnej a daňovej legislatíve a predpisoch a priebežná kontrola účtovných operácií podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo;
- spolupráca a komunikácia s audítormi spoločnosti, s poisťovňami a daňovým úradom;
- spracovanie reportov a ekonomických výstupov pre potreby a podľa požiadaviek vedenia spoločnosti;
- aktívna spolupráca pri tvorbe a implementácii vnútorných predpisov, zodpovednosť za aktualizáciu účtovných smerníc;
- tvorba a správa vnútropodnikového účtovania, analýza vnútropodnikových nákladov;
- zodpovednosť za všetky vykonávané činnosti vyplývajúce z platných vnútorných predpisov a z popisu pracovných činností;
- samostatné vedenie mzdového účtovníctva, spracovanie hlásení na daňový úrad, spracovanie mesačných výkazov, spracovanie prihlášok a odhlášok zamestnancov, spracovanie ročných zúčtovaní;
- účtovanie vybraného okruhu dodávateľských faktúr a interných dokladov;
- stravné lístky – výpočet nároku, objednanie, výdaj zamestnancom, účtovanie spotreby stravných lístkov;
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- Strava zabezpečená formou stravných lístkov v hodnote 4,20 €
- Služobný telefón s internetom
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
- Výkonnostné prémie
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- Strava zabezpečená formou stravných lístkov v hodnote 4,20 €
- Služobný telefón s internetom
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, zašlite nám svoj štrukturovaný životopis spolu s motivačným listom prostredníctvom kontaktného formulára. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Mzdové účtovníctvo - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Expert
Mzdové účtovníctvo - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Požadujeme pracovné skúsenosti na pozícii samostatný alebo hlavný účtovník minimálne 5 rokov.
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a analytické myslenie.
- Lojalita.
- Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy.
- Organizačné a komunikačné schopnosti.
- Vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu.
- V prípade potreby ochota pracovať nadčas.
- Znalosť účtovného programu WISP výhodou.
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a analytické myslenie.
- Lojalita.
- Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy.
- Organizačné a komunikačné schopnosti.
- Vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu.
- V prípade potreby ochota pracovať nadčas.
- Znalosť účtovného programu WISP výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
INVESTEX GROUPS, a.s. je slovenskou spoločnosťou, ktorá pôsobí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Poľsku, Ukrajine a Rusku a vo viacerých ďalších krajinách v oblasti obchodu, železničnej a cestnej prepravy a špedície.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2275209
Dátum zverejnenia: 20.10.2015
2015-10-20
lokalita: okres Zvolen Pozícia: Hlavný účtovník Spoločnosť: INVESTEX GROUPS, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou