Administratívny pracovník

Intrum Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 8, CBC I, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-Spracovanie administratívnych úloh na dennej báze
-Emailová komunikácia
-Práca s vytvorenými šablónami
-Administratívne spracovanie získaných informácií od klienta
-Evidencia nových údajov a vykonávanie bežných administratívnych prác
-Plnenie pracovných pokynov a spracovanie úloh pridelených nadriadenými
-Spolupráca s ostatnými pracovníkmi v call centre

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je jedným z lídrov európskeho trhu finančných služieb v oblasti správy a manažmentu pohľadávok (CMS), pôsobiaca na Slovensku 14 rokov,
- Zaujímavá pracovná príležitosť,
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu v rámci medzinárodného prostredia,
- Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí,

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- precíznosť
- samostatnosť
- tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Na základe spojenia Intrum Justitia a Lindorff vznikla spoločnosť Intrum - najväčšia poradenská spoločnosť v oblasti správy pohľadávok. Sme lídri nielen na Slovensku, ale i vo svete. Pôsobíme v 24 krajinách a náš tím tvorí spolu 8 tisíc odborníkov, ktorí pomáhajú viac ako 100 tisíc zákazníkom. Naše skúsenosti čerpáme z viac ako 120-ročnej tradície.

Na Slovensku pôsobíme už od roku 2002. Našim poslaním je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa staráme o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupujeme aj k nim. Snažíme sa im pomôcť prekonať ich finančné problémy, nájsť riešenia a nastaviť nový finančný plán. Týmto spôsobom prispievame k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Svet pohľadávok nie je čierno-biely, podľa nás je veľmi rozmanitý. Vidíme v ňom reálne problémy dlžníkov, veriteľov i dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je teda len o dvoch stranách, týka sa veľkého množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta aj do našej komunikácie, vizuálu a identity našej značky.

Uvedomujeme si, že základom úspešného fungovania spoločnosti sú jej zamestnanci a firemná kultúra. Sme hrdí, že zamestnávame kvalifikovaných odborníkov, ktorí majú pozitívny vzťah k svojej práci, a tak prispievajú k celkovej zmene v našom odvetví. Našim kolegom zabezpečujeme stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti, odborný rast
a príjemné pracovné prostredie.

Intrum je zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností (ASINS), ktorá vznikla v roku 2010. Cieľom združenia je dbať na dodržiavanie právnych predpisov a etických princípov týkajúcich sa inkasa pohľadávok.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2623258  Dátum zverejnenia: 1.2.2017