Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná - Asistentka
InterWay, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
07.06.2017
07.06.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme študentku - brigádničku s nástupom 7.6.2017 v nasledovnom rozvrhu:
- nepárny týždeň - streda, štvrtok v čase od 10:00 do 18:00 hod,
- párny týždeň - pondelok, utorok, piatok v čase od 10:00 do 18:00 hod
ktorej hlavnou náplňou práce bude:
- preberanie a presmerovanie prichádzajúcich telefonických hovorov
- vítanie návštev
- odovzdávanie odkazov
- príležitostné vybavovanie poštových a kuriérskych zásielok
- príprava občerstvenia pre klientov a návštevníkov spoločnosti
- starostlivosť o kuchynku a zasadačky spoločnosti
- asistentské a administratívne práce podľa požiadaviek zamestnávateľa
- nepárny týždeň - streda, štvrtok v čase od 10:00 do 18:00 hod,
- párny týždeň - pondelok, utorok, piatok v čase od 10:00 do 18:00 hod
ktorej hlavnou náplňou práce bude:
- preberanie a presmerovanie prichádzajúcich telefonických hovorov
- vítanie návštev
- odovzdávanie odkazov
- príležitostné vybavovanie poštových a kuriérskych zásielok
- príprava občerstvenia pre klientov a návštevníkov spoločnosti
- starostlivosť o kuchynku a zasadačky spoločnosti
- asistentské a administratívne práce podľa požiadaviek zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás táto pracovná pozícia zaujala, prosím, pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected] Do subjektu uvádzajte heslo „ Recepčná - Asistentka" .
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, príjemné, reprezentatívne vystupovanie, spoľahlivosť, ochota pomôcť, samostatnosť, precíznosť, dobré organizačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3028264
Dátum zverejnenia: 24.4.2017
2017-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: InterWay, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou