Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Manager
InterWay, a. s.
Miesto práce
Mlynské nivy 71, Bratislava
Mlynské nivy 71, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- monitoring trhu, identifikácia obchodných príležitostí, komunikácia so zákazníkmi, budovanie obchodných vzťahov, príprava prezentácií a cenových ponúk, zmlúv a manažment obchodných prípadov v oblasti HW, infraštruktúrnych riešení a riešení na kľúč s kombináciou HW, SW produktov a IT služieb a Web riešení
- identifikácia obchodných príležitostí, komunikácia so zákazníkmi, konzultácie, príprava prezentácií a ponúk a vykonávanie obchodnej činnosti spojenej s uzatváraním obchodných prípadov
- príprava partnerských kontraktov a cenových ponúk a zmlúv a iných obchodných dokumentov pre partnerov a zákazníkov
- vedenie obchodných rokovaní od prvého kontaktu po odovzdanie diela a fakturáciu za tovar a služby
- participácia na príprave obchodných a marketingových akcií
- plánovanie, plnenie cieľov a reporting realizovaných krokov a postupov managementu v oblasti predaja pre pridelené portfólio zákazníkov (účasť na sales meetingoch)
- tvorba a aktualizácia databázy zákazníkov v systéme CRM
- prezentácia vlastných produktov potencionálnym partnerom, prezentácia spoločnosti a služieb
- sledovanie stavu záväzkov a pohľadávok u zverených klientov
- komunikácia v rámci spoločnosti, predovšetkým s projektovým manažmentom príslušného vývojového tímu
- spolupráca s obchodným tímom a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- plnenie ďalších úloh na základe požiadaviek nadriadeného
- identifikácia obchodných príležitostí, komunikácia so zákazníkmi, konzultácie, príprava prezentácií a ponúk a vykonávanie obchodnej činnosti spojenej s uzatváraním obchodných prípadov
- príprava partnerských kontraktov a cenových ponúk a zmlúv a iných obchodných dokumentov pre partnerov a zákazníkov
- vedenie obchodných rokovaní od prvého kontaktu po odovzdanie diela a fakturáciu za tovar a služby
- participácia na príprave obchodných a marketingových akcií
- plánovanie, plnenie cieľov a reporting realizovaných krokov a postupov managementu v oblasti predaja pre pridelené portfólio zákazníkov (účasť na sales meetingoch)
- tvorba a aktualizácia databázy zákazníkov v systéme CRM
- prezentácia vlastných produktov potencionálnym partnerom, prezentácia spoločnosti a služieb
- sledovanie stavu záväzkov a pohľadávok u zverených klientov
- komunikácia v rámci spoločnosti, predovšetkým s projektovým manažmentom príslušného vývojového tímu
- spolupráca s obchodným tímom a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- plnenie ďalších úloh na základe požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- zázemie stabilnej slovenskej spoločnosti
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
- nepretržité vzdelávanie a rozvoj zručností
- variabilná zložka platu
- zázemie stabilnej slovenskej spoločnosti
- možnosť odborného rastu
- individuálny prístup k zamestnancom
- nepretržité vzdelávanie a rozvoj zručností
- variabilná zložka platu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás táto pracovná pozícia zaujala, prosím, pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected] Do subjektu uvádzajte heslo „ Sales Manager."
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním svojho životopisu súhlasí so spracovaním osobných údajov spoločnosťou InterWay, a. s. v súlade so zákonom 122/2013 Z.z. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. úplné stredné odborné alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa (Bc.)- excelentná úroveň
- znalosť HW v oblasti PC, periférií, serverov, networking, storage a podobne na veľmi dobrej úrovni
- výborná znalosť Office SW nástrojov
- veľmi dobrá znalosť OS vrátane LAN/WAN konfigurácií
- dobrý prehľad o distribučných kanáloch v oblasti IT(HW a lic.SW)
- veľmi dobrá orientácia na IT trhu min. v SR
- 2-3 roky profesionálnych skúseností v IKT (informačné a komunikačné technológie), najlepšie v oblasti obchodu, ale aj IT services
- základné znalosti a skúsenosti v oblasti Web riešení (terminológia, princípy riešení, základné produkty)
- práca s kancelárskymi nástrojmi na úrovni profesional
- angličtina na úrovni pokročilý (B1/B2)
- komunikatívnosť, prezentačné a vyjednávacie schopnosti, kultivované vystupovanie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- organizačné schopnosti
- vnútorná motivácia a cieľom dosahovania úspechu
- analytické myslenie
- optimistický prístup
- tímový hráč
- schopnosť samostatne si stanovovať ciele a vedieť ich reálne vyhodnocovať
- vnútorná integrita, časová flexibilita
- schopnosť riadenia si vlastného času
- schopnosť riešiť otvorene problémové situácie
- lojálnosť, zmysel pre cit a detail
- znalosť HW v oblasti PC, periférií, serverov, networking, storage a podobne na veľmi dobrej úrovni
- výborná znalosť Office SW nástrojov
- veľmi dobrá znalosť OS vrátane LAN/WAN konfigurácií
- dobrý prehľad o distribučných kanáloch v oblasti IT(HW a lic.SW)
- veľmi dobrá orientácia na IT trhu min. v SR
- 2-3 roky profesionálnych skúseností v IKT (informačné a komunikačné technológie), najlepšie v oblasti obchodu, ale aj IT services
- základné znalosti a skúsenosti v oblasti Web riešení (terminológia, princípy riešení, základné produkty)
- práca s kancelárskymi nástrojmi na úrovni profesional
- angličtina na úrovni pokročilý (B1/B2)
- komunikatívnosť, prezentačné a vyjednávacie schopnosti, kultivované vystupovanie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- organizačné schopnosti
- vnútorná motivácia a cieľom dosahovania úspechu
- analytické myslenie
- optimistický prístup
- tímový hráč
- schopnosť samostatne si stanovovať ciele a vedieť ich reálne vyhodnocovať
- vnútorná integrita, časová flexibilita
- schopnosť riadenia si vlastného času
- schopnosť riešiť otvorene problémové situácie
- lojálnosť, zmysel pre cit a detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2416008
Dátum zverejnenia: 29.1.2016
2016-01-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Produktový manažér Spoločnosť: InterWay, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou