Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
Interpolimeri s. r. o.
Miesto práce
Svätoplukova, Púchov, okres Púchov
Svätoplukova, Púchov, okres Púchov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2014
01.10.2014
Mzdové podmienky (brutto)
550 - 600 EUR/mesiac, + stravenky
550 - 600 EUR/mesiac, + stravenky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Nahrávanie faktúr v systéme MRP,
- Zakladanie a kontrola došlých faktúr do šanóna,
- Vystavovanie faktúr, dodacích listov,
- Zodpovednosť za správne vystavenie faktúry s odvolávkou na príslušný zákon o DPH podľa normy,
- Zasielanie faktúr + dodacích listov zákazníkovi (email, pošta),
- Zapisovanie + odpisovanie dátumov a množstva v tabuľke „Ware am Lager“,
- Kontrola skladových zásob – Ware am Lager,
- Komunikácia so skladmi (email, telefonicky),
- Príjem tovaru do MRP,
- Pošta a hospodárska korešpondencia,
- Nákup réžie do kancelárie (kancelárske potreby, občerstvenie, tonery),
- Zodpovednosť za obdržanie potvrdených dodacích listov a CMR,
- Intrastat-SK,
- Archivácia dokumentov za predchádzajúci rok,
- Starostlivosť o návštevy,
- Polievanie kvetov,
- Ostatné asistenčné práce v kancelárií podľa pokynov zamestnávateľa a kolegov (balenie, kopírovanie, skenovanie, zakladanie, a pod.)
- Zakladanie a kontrola došlých faktúr do šanóna,
- Vystavovanie faktúr, dodacích listov,
- Zodpovednosť za správne vystavenie faktúry s odvolávkou na príslušný zákon o DPH podľa normy,
- Zasielanie faktúr + dodacích listov zákazníkovi (email, pošta),
- Zapisovanie + odpisovanie dátumov a množstva v tabuľke „Ware am Lager“,
- Kontrola skladových zásob – Ware am Lager,
- Komunikácia so skladmi (email, telefonicky),
- Príjem tovaru do MRP,
- Pošta a hospodárska korešpondencia,
- Nákup réžie do kancelárie (kancelárske potreby, občerstvenie, tonery),
- Zodpovednosť za obdržanie potvrdených dodacích listov a CMR,
- Intrastat-SK,
- Archivácia dokumentov za predchádzajúci rok,
- Starostlivosť o návštevy,
- Polievanie kvetov,
- Ostatné asistenčné práce v kancelárií podľa pokynov zamestnávateľa a kolegov (balenie, kopírovanie, skenovanie, zakladanie, a pod.)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- ochota učiť sa nové veci
- zručnosť v administratíve
- precíznosť
- úprimnosť
- spoľahlivosť
- flexibilita
- všestrannosť
- ochota učiť sa nové veci
- zručnosť v administratíve
- precíznosť
- úprimnosť
- spoľahlivosť
- flexibilita
- všestrannosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zaoberajúca sa dodávkou plastových granulátov v oblasti priemyselnej výroby.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1876778
Dátum zverejnenia: 23.9.2014
2014-09-23
lokalita: okres Púchov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Spoločnosť: Interpolimeri s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 550 - 600 EUR/mesiac, + stravenky