Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Produktový manažér / Brand manager
INTERPHARM Slovakia, a.s.
Miesto práce
obv.II., Bratislava
obv.II., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za celkový rozvoj značky a plnenie rozpočtu
- vývoj a prispôsobenie konceptu umiestnenia výrobku na trhu miestnym pomerom (lekárne, predaj, zákazník)
- úzka spolupráca s hlavným marketingovým oddelením pri prieskume trhu a implementácii miestneho know-how
- analýza konkurencie (uvádzanie nových výrobkov, cenová politika)
- analýza a rozvoj obchodných stykov a distribučných kanálov
- príprava podkladov pre popis produktu, balenie, registráciu a umiestňovanie na trhu
- príprava a realizácia podporných aktivít pre odborníkov,
- príprava a realizácia podporných aktivít v mieste predaja
- príprava a realizácia marketingových aktivít pre koncového spotrebiteľa
- spolupráca s marketingovými agentúrami, tvorba PR
- plánovanie návštev partnerov a príprava odborných marketingových materiálov za týmto účelom
- usmerňovanie, motivácia a kontrola medicínskych reprezentantov
- školenie reprezentantov za asistencie výrobcu produktov
- vedenie databázy partnerov
- kontrola a vyhodnocovanie plnenia ročného marketingového plánu
- sledovanie stavu zásob, štatistika predaja a spolupráca s odbytovým tímom
- analýza údajov od Nielsen
- prezentácia výročných správ za účasti partnerov
- účasť na odborných podujatiach, výstavách, kongresoch
- prednášková činnosť, prezentovanie odborných štúdií
- vývoj a prispôsobenie konceptu umiestnenia výrobku na trhu miestnym pomerom (lekárne, predaj, zákazník)
- úzka spolupráca s hlavným marketingovým oddelením pri prieskume trhu a implementácii miestneho know-how
- analýza konkurencie (uvádzanie nových výrobkov, cenová politika)
- analýza a rozvoj obchodných stykov a distribučných kanálov
- príprava podkladov pre popis produktu, balenie, registráciu a umiestňovanie na trhu
- príprava a realizácia podporných aktivít pre odborníkov,
- príprava a realizácia podporných aktivít v mieste predaja
- príprava a realizácia marketingových aktivít pre koncového spotrebiteľa
- spolupráca s marketingovými agentúrami, tvorba PR
- plánovanie návštev partnerov a príprava odborných marketingových materiálov za týmto účelom
- usmerňovanie, motivácia a kontrola medicínskych reprezentantov
- školenie reprezentantov za asistencie výrobcu produktov
- vedenie databázy partnerov
- kontrola a vyhodnocovanie plnenia ročného marketingového plánu
- sledovanie stavu zásob, štatistika predaja a spolupráca s odbytovým tímom
- analýza údajov od Nielsen
- prezentácia výročných správ za účasti partnerov
- účasť na odborných podujatiach, výstavách, kongresoch
- prednášková činnosť, prezentovanie odborných štúdií
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívna a zodpovedná práca v profesionálnom kolektíve
- odborné zaškolenie
- možnosť odborného rastu
- odborné zaškolenie
- možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, farmácia
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
marketing, farmácia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- iniciatíva, motivácia, obchodný duch
- prirodzený líder
- reprezentatívnosť, dobré komunikačné schopnosti
- štruktúrovaná organizácia práce
- tímový hráč so zmyslom pre humor
- skúsenosti s riadením ľudí
- skúsenosti s predajom a rozvojom obchodu
- zameranie na predaj výrobkov spotrebiteľom
- prirodzený líder
- reprezentatívnosť, dobré komunikačné schopnosti
- štruktúrovaná organizácia práce
- tímový hráč so zmyslom pre humor
- skúsenosti s riadením ľudí
- skúsenosti s predajom a rozvojom obchodu
- zameranie na predaj výrobkov spotrebiteľom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
INTERPHARM Slovakia, a.s. je distribučná firma liečiv a farmaceutických surovín, zdravotníckeho materiálu, kozmetiky a malej zdravotníckej techniky.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 429209
Dátum zverejnenia: 17.1.2017
2017-01-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Brand manager, Produktový manažér Spoločnosť: INTERPHARM Slovakia, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou