Logo INTERAGROS, a. s.

Referentka podpory nákupu a predaja

INTERAGROS, a. s.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMzda sa skladá zo základnej zložky mzdy 900 EUR a variabilnej zložky mzdy 100 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelenie Back Office hľadáme novú posilu pre administratívnu podporu obchodného tímu. Ak hľadáte prácu v príjemnom pracovnom kolektíve a prostredí v stabilnej spoločnosti a viete samostatne pracovať, ste precízna, ochotná a zodpovedná s proaktívnym prístupom k zadaným úlohám, ste schopná každodenne komunikovať s našimi obchodnými partnermi a kolegami z iných oddelení, zašlite nám svoj životopis.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
  • Príprava a kompletizácia odberateľských a dodávateľských zmlúv na základe zadania od obchodných zástupcov spoločnosti
  • Spracovanie objednávok na skladovanie, nákup a predaj tovaru
  • Zodpovednosť za korektné zadávanie informácií do informačných systémov spoločnosti
  • Administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii
  • Zodpovednosť za včasné a správne spracovanie dodávateľských faktúr za dodávky tovaru
  • Aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi a interná komunikácia v rámci spoločnosti
  • Evidencia a revízia dokumentácie zavedených systémov v spoločnosti
  • Iné administratívne činnosti v zmysle nariadení priameho nadriadeného a pracovných postupov

Zamestnanecké výhody, benefity

• Stabilné, seriózne zamestnanie a zázemie silnej a významnej slovenskej spoločnosti
• 13. plat vo výške základnej mesačnej mzdy v prípade dosiahnutia stanoveného hospodárskeho výsledku
• Príspevok zamestnávateľa na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia
• Zľavová karta na nákup pohonných hmôt
• Kompletný pitný režim na pracovisku, finančný príspevok na stravovanie
• Zľavy na nákupy u našich vybraných obchodných partnerov
• Zľavy na rekreácie v partnerských hoteloch v SR
• Vernostné odmeny pri pracovných jubileách
• Príjemný pracovný kolektív a príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš motivačný list spolu so životopisom zašlite na uvedenú e-mailovú adresu.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, dovolíme si však odpovedať tým, ktorí spĺňajú požadované kritériá.

Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Spoločnosť INTERAGROS, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.5.2024 (ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dobrá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Skúsenosti práce s MS Navision alebo iným ERP systémom výhodou
• Chuť na sebe pracovať na sebe
• Zodpovedný prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť INTERAGROS a.s. pôsobí na slovenskom a zahraničnom trhu už od roku 2000. Jej hlavná činnosť spočíva v nákupe a predaji agrokomodít: osív, plodín, chemických ochranných prostriedkov, hnojív. INTERAGROS a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je agrobiznis, výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov a komoditný trading.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4816082  Dátum zverejnenia: 25.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac