Referent nákupu a podpory verejného obstarávania

Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP

Miesto práce
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečuje komplexne celý proces verejného obstarávania od plánovania nákupov materiálu, získavania prvotných informácií z úsekov až po zabezpečenie nákupu tovarov a služieb, ktorých realizáciu zabezpečuje EU ( príprava a plánovanie, príprava na zadávanie, zadávanie zákaziek, vyhodnocovanie, vypracovávanie návrhov zmlúv,...),
- v zmysle zákona o verejnom obstarávaní realizuje nákupy cez elektronické trhovisko (EKS), EVO,
- realizuje nákupy v hotovosti, vystavuje objednávky a realizuje dodávky tovarov
- v súlade s internými postupmi a v súlade s platnou legislatívou zabezpečuje (za svoju agendu) zverejňovanie informácii, poskytuje a zverejňuje referencie a iné údaje v súvislosti s realizovanými zákazkami v zmysle zákona, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu,
- spolupracuje s gestorom VO na IPR,
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie,
- príprava podkladov pre kontrolné orgány, MPSVR SR.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej organizácii, v tichšej lokalite, výborná dostupnosť, 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, jednozmenný pracovný režim, týždeň dovolenky navyše, príjemné a priateľské pracovné prostredie, práca v menšom 8 člennom kolektíve, vlastná jedáleň a zdravé stravovanie.

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 15.9.2015

Predpoklad ukončenia výberového konania 30.09.2015

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.

Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, právnické a iné

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

nepožaduje sa

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vítaný preukaz o odbornej spôsobilosti pre činnosti vo verejnom obstarávaní,
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014 alebo 2015, vrátane preškolenia v problematike elektronického trhoviska,
- praktické ovládanie zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní, vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov,
- vítaná prax v oblasti verejnej správy, prax v spracovávaní náročnej administratívnej agendy,
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti, schopnosť vnímania a dodržiavania interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, ochota prevziať zodpovednosť, dôslednosť, zmysel pre detail,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v rôznorodom tíme kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- ochota neustále sa vzdelávať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím ( IPR). Jeho organizačnou súčasťou je Stredná odborná škola pre žiakov s telesným postihnutím.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
ID: 2233466  Dátum zverejnenia: 24.8.2015