Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupu a podpory verejného obstarávania
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP
Miesto práce
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje komplexne celý proces verejného obstarávania od plánovania nákupov materiálu, získavania prvotných informácií z úsekov až po zabezpečenie nákupu tovarov a služieb, ktorých realizáciu zabezpečuje EU ( príprava a plánovanie, príprava na zadávanie, zadávanie zákaziek, vyhodnocovanie, vypracovávanie návrhov zmlúv,...),
- v zmysle zákona o verejnom obstarávaní realizuje nákupy cez elektronické trhovisko (EKS), EVO,
- realizuje nákupy v hotovosti, vystavuje objednávky a realizuje dodávky tovarov
- v súlade s internými postupmi a v súlade s platnou legislatívou zabezpečuje (za svoju agendu) zverejňovanie informácii, poskytuje a zverejňuje referencie a iné údaje v súvislosti s realizovanými zákazkami v zmysle zákona, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu,
- spolupracuje s gestorom VO na IPR,
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie,
- príprava podkladov pre kontrolné orgány, MPSVR SR.
- v zmysle zákona o verejnom obstarávaní realizuje nákupy cez elektronické trhovisko (EKS), EVO,
- realizuje nákupy v hotovosti, vystavuje objednávky a realizuje dodávky tovarov
- v súlade s internými postupmi a v súlade s platnou legislatívou zabezpečuje (za svoju agendu) zverejňovanie informácii, poskytuje a zverejňuje referencie a iné údaje v súvislosti s realizovanými zákazkami v zmysle zákona, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu,
- spolupracuje s gestorom VO na IPR,
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie,
- príprava podkladov pre kontrolné orgány, MPSVR SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej organizácii, v tichšej lokalite, výborná dostupnosť, 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, jednozmenný pracovný režim, týždeň dovolenky navyše, príjemné a priateľské pracovné prostredie, práca v menšom 8 člennom kolektíve, vlastná jedáleň a zdravé stravovanie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 15.9.2015
Predpoklad ukončenia výberového konania 30.09.2015
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 15.9.2015
Predpoklad ukončenia výberového konania 30.09.2015
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, právnické a iné
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
nepožaduje sa
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vítaný preukaz o odbornej spôsobilosti pre činnosti vo verejnom obstarávaní,
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014 alebo 2015, vrátane preškolenia v problematike elektronického trhoviska,
- praktické ovládanie zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní, vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov,
- vítaná prax v oblasti verejnej správy, prax v spracovávaní náročnej administratívnej agendy,
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti, schopnosť vnímania a dodržiavania interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, ochota prevziať zodpovednosť, dôslednosť, zmysel pre detail,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v rôznorodom tíme kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- ochota neustále sa vzdelávať.
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014 alebo 2015, vrátane preškolenia v problematike elektronického trhoviska,
- praktické ovládanie zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní, vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov,
- vítaná prax v oblasti verejnej správy, prax v spracovávaní náročnej administratívnej agendy,
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti, schopnosť vnímania a dodržiavania interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, ochota prevziať zodpovednosť, dôslednosť, zmysel pre detail,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v rôznorodom tíme kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- ochota neustále sa vzdelávať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím ( IPR). Jeho organizačnou súčasťou je Stredná odborná škola pre žiakov s telesným postihnutím.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
ID: 2233466
Dátum zverejnenia: 24.8.2015
2015-08-24
lokalita: Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP