Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP
Miesto práce
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2015
01.03.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa 553/2003 Z.z.
Podľa 553/2003 Z.z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vykonáva a zodpovedá za komplexné spracovanie mzdovej agendy.
- Na základe podkladov z personálneho referátu a pracovísk vyhotovuje výplatné listiny pracovníkov IPR.
- Vykonáva a zodpovedá za samostatné uplatňovanie všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Zodpovedá za posudzovanie a spracovanie podkladov pre čerpanie mzdových prostriedkov v členení na jednotlivé položky.
- Posudzuje nárok na uplatnenie nezdaniteľných častí mzdy v zmysle zákona o dani z príjmov a ich priebežné kontrolovanie.
- Zodpovedá za vykonanie Ročného zúčtovania preddavkov na daň z príjmov zo závislej činnosti.
- Zodpovedá za vystavenie Potvrdení súvisiacich s poukázaním 2% zo zaplatenej dane.
- Posudzuje nárok na nemocenské dávky, OČR, MD, rodičovský príspevok.
- Vedie evidenčné listy dôchodkového poistenia.
- Spracováva štatistické výkazy a hlásenia z oblasti práce, miezd, sociálneho a nemocenského poistenia, daní.
- Zabezpečuje a zodpovedá za odvody poistení: zdravotného, nemocenského, starobného, invalidného, úrazového poistenia a poistenia v nezamestnanosti a daní.
- V súlade so zákonom o cestovných náhradách, vedie evidenciu, spracováva a likviduje cestovné náhrady zamestnancov IPR a zodpovedá za ich správnosť.
- Zabezpečuje vyhodnocovanie spotreby PHM.
- Nahráva a spracováva mzdové podklady v príslušnom ekonomickom informačnom systéme (SAP). Na základe spracovania zasiela cez EIS príkazy na úhradu do systému Štátnej pokladnice.
- Vykonáva a zodpovedá za mesačné mzdové uzávierky a reporty
- V nevyhnutnej miere zastupuje personálneho referenta.
- Pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť.
- Prípravuje podklady pre kontrolné orgány.
- Na základe podkladov z personálneho referátu a pracovísk vyhotovuje výplatné listiny pracovníkov IPR.
- Vykonáva a zodpovedá za samostatné uplatňovanie všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Zodpovedá za posudzovanie a spracovanie podkladov pre čerpanie mzdových prostriedkov v členení na jednotlivé položky.
- Posudzuje nárok na uplatnenie nezdaniteľných častí mzdy v zmysle zákona o dani z príjmov a ich priebežné kontrolovanie.
- Zodpovedá za vykonanie Ročného zúčtovania preddavkov na daň z príjmov zo závislej činnosti.
- Zodpovedá za vystavenie Potvrdení súvisiacich s poukázaním 2% zo zaplatenej dane.
- Posudzuje nárok na nemocenské dávky, OČR, MD, rodičovský príspevok.
- Vedie evidenčné listy dôchodkového poistenia.
- Spracováva štatistické výkazy a hlásenia z oblasti práce, miezd, sociálneho a nemocenského poistenia, daní.
- Zabezpečuje a zodpovedá za odvody poistení: zdravotného, nemocenského, starobného, invalidného, úrazového poistenia a poistenia v nezamestnanosti a daní.
- V súlade so zákonom o cestovných náhradách, vedie evidenciu, spracováva a likviduje cestovné náhrady zamestnancov IPR a zodpovedá za ich správnosť.
- Zabezpečuje vyhodnocovanie spotreby PHM.
- Nahráva a spracováva mzdové podklady v príslušnom ekonomickom informačnom systéme (SAP). Na základe spracovania zasiela cez EIS príkazy na úhradu do systému Štátnej pokladnice.
- Vykonáva a zodpovedá za mesačné mzdové uzávierky a reporty
- V nevyhnutnej miere zastupuje personálneho referenta.
- Pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť.
- Prípravuje podklady pre kontrolné orgány.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej organizácii, v tichšej lokalite, výborná dostupnosť, 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, jednozmenný pracovný režim, príjemné a priateľské pracovné prostredie, práca v menšom 8 člennom kolektíve, vlastná jedáleň a zdravé stravovanie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 6.2.2015
Predpoklad ukončenia výberového konania 20.2.2015.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 6.2.2015
Predpoklad ukončenia výberového konania 20.2.2015.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vítaná prax u zamestnávateľa s rôznorodou profesijnou štruktúrou,
- veľmi dobrá znalosť postupov a platnej legislatívy
- flexibilita, komunikatívnosť, dodržiavanie interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v tíme,
- znalosť práce v programe SAP, modul HR,
- navrhovať nové efektívne postupy v rámci agendy,
- schopnosť pracovať kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne aj pod stresom,
- chuť neustále sa vzdelávať,
- zmysel pre detail,
- vítaná prax v oblasti verejnej správy,
- veľmi dobrá znalosť postupov a platnej legislatívy
- flexibilita, komunikatívnosť, dodržiavanie interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v tíme,
- znalosť práce v programe SAP, modul HR,
- navrhovať nové efektívne postupy v rámci agendy,
- schopnosť pracovať kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne aj pod stresom,
- chuť neustále sa vzdelávať,
- zmysel pre detail,
- vítaná prax v oblasti verejnej správy,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím ( IPR). Jeho organizačnou súčasťou je Stredná odborná škola pre žiakov s telesným postihnutím.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
ID: 1990377
Dátum zverejnenia: 26.1.2015
2015-01-26
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podľa 553/2003 Z.z.