Referent nákupu a podpory verejného obstarávania

Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP

Miesto práce
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-- zabezpečuje celkový proces od plánovania nákupov materiálu a služieb, získavania prvotných informácií z úsekov vrátane ich realizácie,
- zabezpečuje celkový proces verejného obstarávania od plánovania až po ukončenie pre tovary a služby, ktorých realizáciu zabezpečuje EU( príprava a plánovanie, príprava na zadávanie, zadávanie zákaziek, organizovanie otvárania obálok s ponukami, vyhodnocovanie,),
- v zmysle zákona realizuje nákupy MTZ cez elektronické trhovisko,
- realizuje nákupy v hotovosti, vystavuje objednávky a realizuje dodávky tovarov
- vedie evidenciu, ukladá a ochranu registratúrnych záznamov ( v rámci svojej agendy) o verejnom obstarávaní,
- v súlade so smernicou IPR a usmernením gestora pre VO na IPR zabezpečuje(za svoju agendu) zverejňovanie informácii v súlade s platnou legislatívou, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu.
- pripravuje s spolupracuje s gestorom VO na IPR
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie
- príprava podkladov pre kontrolné orgány

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej organizácii, v tichšej lokalite, výborná dostupnosť, 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, jednozmenný pracovný režim, týždeň dovolenky navyše, príjemné a priateľské pracovné prostredie, práca v menšom 8 člennom kolektíve, vlastná jedáleň a zdravé stravovanie.

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 29.01.2015
Predpoklad ukončenia výberového konania 10.02.2015

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.

Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, právnické a iné

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

nepožaduje sa

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-- vítaný preukaz o odbornej spôsobilosti pre činnosti vo verejnom obstarávaní,
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014, vrátane preškolenia v problematike elektronického trhoviska,
- vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov
- veľmi dobrá znalosť postupov a platnej legislatívy
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti, schopnosť vnímania a dodržiavania interných postupov,
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť, schopnosť pracovať v tíme
- ochota a schopnosť pracovať v základnej- minimálnej miere s databázovými programami,
- navrhovať nové efektívne postupy v rámci agendy
- schopnosť pracovať kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne aj pod stresom,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- chuť neustále sa vzdelávať
- zmysel pre detail
- vítaná prax v oblasti verejnej správy, prax v spracovávaní náročnej administratívnej agendy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím ( IPR). Jeho organizačnou súčasťou je Stredná odborná škola pre žiakov s telesným postihnutím.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
ID: 1977289  Dátum zverejnenia: 13.1.2015