Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupu a podpory verejného obstarávania
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP
Miesto práce
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj
Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje celkový proces od plánovania nákupov materiálu a služieb, získavania prvotných informácií z úsekov vrátane ich realizácie,
- zabezpečuje celkový proces verejného obstarávania od plánovania až po ukončenie pre tovary a služby, ktorých realizáciu zabezpečuje EU( príprava a plánovanie, príprava na zadávanie, zadávanie zákaziek, organizovanie otvárania obálok s ponukami, vyhodnocovanie,),
- vedie evidenciu, ukladá a ochranu registratúrnych záznamov ( v rámci svojej agendy) o verejnom obstarávaní,
- v súlade so smernicou IPR a usmernením gestora pre VO na IPR zabezpečuje(za svoju agendu) zverejňovanie informácii v súlade s platnou legislatívou, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu.
- pripravuje s spolupracuje s gestorom VO na IPR
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie
- príprava podkladov pre kontrolné orgány
- zabezpečuje celkový proces verejného obstarávania od plánovania až po ukončenie pre tovary a služby, ktorých realizáciu zabezpečuje EU( príprava a plánovanie, príprava na zadávanie, zadávanie zákaziek, organizovanie otvárania obálok s ponukami, vyhodnocovanie,),
- vedie evidenciu, ukladá a ochranu registratúrnych záznamov ( v rámci svojej agendy) o verejnom obstarávaní,
- v súlade so smernicou IPR a usmernením gestora pre VO na IPR zabezpečuje(za svoju agendu) zverejňovanie informácii v súlade s platnou legislatívou, pripravuje podklady a prípadne aj zabezpečuje povinnosti voči Úradu.
- pripravuje s spolupracuje s gestorom VO na IPR
- v nevyhnutnej miere zastupuje pracovníka MTZ a vypomáha referentovi OTE.
- pripravuje podklady pre prípravu smerníc a pripomienkuje smernice za danú oblasť
- sledovanie a aplikácia legislatívnych zmien v rámci danej oblasti, nadstavenie a návrh procesov pre zabezpečenie efektivity avšak v rámci platnej legislatívy a pri rešpektovaní vnútorných procesov organizácie
- príprava podkladov pre kontrolné orgány
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej organizácii, v tichšej lokalite, výborná dostupnosť, 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, jednozmenný pracovný režim, týždeň dovolenky navyše, príjemné a priateľské pracovné prostredie, práca v menšom 8 člennom kolektíve, vlastná jedáleň a zdravé stravovanie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 06.08.2014
Predpoklad ukončenia výberového konania 15.08.2014
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
- profesijný životopis v slovenskom jazyku
- prehľad realizovaných metód verejného obstarávania a komodít (skupín) tovarov služieb, ktoré ste obstarávali za posledné 2 roky,
- kontakty na overenie si skutočností ktoré nám uvediete, prípadne referencie
- do predmetu správy uvádzajte názov pracovnej pozície, na ktorú reagujete
- po ukončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Materiály prosíme zaslať na e-mail: [email protected] do 06.08.2014
Predpoklad ukončenia výberového konania 15.08.2014
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom, preto kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorý spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Kontakt:
Ing. Petra Balážová
Tel.: 02/54 65 00 64
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, právnické a iné
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
nepožaduje sa
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vítaný preukaz o odbornej spôsobilosti pre činnosti vo verejnom obstarávaní,
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014
- vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov
- veľmi dobrá znalosť postupov a platnej legislatívy
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť , schopnosť pracovať v tíme
- ochota a schopnosť pracovať v základnej- minimálnej miere s databázovými programami,
- navrhovať nové efektívne postupy v rámci agendy
- schopnosť pracovať kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne aj pod stresom,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- chuť neustále sa vzdelávať
- zmysel pre detail
- vítaná prax v oblasti verejnej správy
- vítaný certifikát o ukončení školenia vo VO v roku 2014
- vítaná prax v obstarávaní širokých – rôznorodých skupín materiálu a tovarov
- veľmi dobrá znalosť postupov a platnej legislatívy
- flexibilita, komunikatívnosť, dobré organizačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť, dôslednosť,
- odolnosť voči stresu, nekonfliktnosť , schopnosť pracovať v tíme
- ochota a schopnosť pracovať v základnej- minimálnej miere s databázovými programami,
- navrhovať nové efektívne postupy v rámci agendy
- schopnosť pracovať kvalitne, racionálne, rýchlo a efektívne aj pod stresom,
- koncepčné a analytické myslenie, logické uvažovanie, vnímanie súvislostí
- chuť neustále sa vzdelávať
- zmysel pre detail
- vítaná prax v oblasti verejnej správy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím ( IPR). Jeho organizačnou súčasťou je Stredná odborná škola pre žiakov s telesným postihnutím.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
IPR poskytuje vzdelávanie žiakom v SOŠ, sociálnu a pracovnú rehabilitáciu ľuďom so zdravotným znevýhodnením v produktívnom veku prostredníctvom Centra sociálnej a pracovnej rehabilitácie.
ID: 1809233
Dátum zverejnenia: 22.7.2014
2014-07-22
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so ZP