Finančný/á účtovník/čka

Inšpektorát práce Žilina

Miesto práce
Hlavná 2, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 779 EUR/mesiacZamestnávateľ určí dĺžku započítanej praxe zamestnanca a v závislosti od nej ho zaradí do jedného zo 14 platových stupňov, plat sa určí v zmysle prílohy č. 4 k NV č. 296/2022 Z.z. v rozsahu od 779,00€ do 936,00€ za mesiac; po skúšobnej dobe bude priznaný osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Odborné vykonávanie všetkých účtovníckych prác vo finančnej učtárni, pričom využíva systém SAP.

Odborné a včasné zostavovanie účtovných výkazov o hospodárení, účtovných výkazov.

Kontrola vecnej a formálnej správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie, ako aj kontrola nadväznosti účtov v zástavách na účtovné výkazy.

Zabezpečovanie včasného zostavenia účtovných uzávierok.

Zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov a účtovných uzávierok voči nadriadenému orgánu a štátnemu rozpočtu.

Spolupracovanie pri metodike účtovníctva a rozpočtovníctva v organizácii.

Vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia.

Poskytovanie podkladov pre vypracúvanie rozborov hospodárskych výsledkov organizácie.

Sledovanie a kontrolovanie zostatkov na účtoch, vypracúvanie prehľadov dlžníkov a veriteľov.

Zabezpečovanie platobného styku so štátnou pokladnicou.

Zverejňovanie faktúr na webovom sídle organizácie.

Povinné zverejňovanie a aktualizácia pohľadávok štátu v centrálnom registri pohľadávok štátu.

Vypracovanie štvrťročnej správy o hospodárení pre nadriadený orgán.

Spracovanie a odosielanie Konsolidačného balíka za organizáciu.

Vykonávanie základnej finančnej kontroly v rozsahu svojej agendy a vnútorných predpisov.

Vykonávanie vyúčtovania (likvidácia) cestovných účtov (príkazov).

Vykonávanie archívnej a skartačnej činnosti účtovných dokladov a vedenie účtovného archívu.

Vedenie ekonomickej agendy.

Vykonávanie ďalších činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim

Pružný pracovný čas (nástup do práce medzi 06:00 hod. až 08:00 hod.), ustanovený pracovný čas je 37,5 hodiny týždenne.

5 dní dovolenky nad rámec zákona v súlade s vyššou kolektívnou zmluvou.

stravovanie poskytnuté formou finančné príspevku alebo stravovacej poukážky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 28 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

SAP - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Fabasoft - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

finančného účtovníctva

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​samostatnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Inšpektorát práce Žilina je orgán štátnej správy, ktorý je rozpočtová organizácia. Sídlo a územný obvod inšpektorátu práce je zhodný so sídlami a územnými obvodmi krajov. Inšpektorát práce riadi a za jeho činnosť zodpovedá riaditeľ inšpektorátu práce (ďalej len „riaditeľ“), ktorého na návrh generálneho riaditeľa vymenúva a odvoláva minister práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Hlavné úlohy inšpektorátu práce sú definované v par.7 ods.3 zákona č.125/2006 Z.z. o inšpekcii práce a o zmene a doplnení zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Kontakt

Kontaktná osoba: František Cyprich, Ing.
Tel.: +421907982427
E-mail: poslať životopis
ID: 4814225  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 779 EUR/mesiac