VSE Holding a.s. riadi svoje dcérske spoločnosti (VSD a.s., VSE a.s.), reprezentuje ich v oblasti spoločenskej zodpovednosti a zároveň pre nich poskytuje služby v oblasti personálnych služieb, podnikateľského poradenstva, finančných a účtovných služieb, IT služieb a služieb pre zákazníkov. Kvalitu našich služieb vytvárajú profesionáli so špičkovým vzdelaním. Ak si myslíš, že máš nato byť jedným z nich, tak nám pošli svoje CV.

Vzťahový manažér - firmy


Máš záujem pracovať v rastúcom segmente, si samostatný, kreatívny a súčasne zodpovedný a nemáš rád limity v odmeňovacej schéme?
V tom prípade hľadáme práve teba - dynamického a skúseného obchodníka – akvizítora, ktorý bude rozvíjať obchodné aktivity v zverenom regióne.

Úspešný kandidát na túto pozíciu:

• plní obchodné ciele
• vyhľadáva a identifikuje potenciálnych klientov v zoznamoch, publikáciách a na základe získaných informácií tak, aby zvýšil trhový podiel v danej regionálnej oblasti
• vedie databázu oslovených a potenciálnych klientov
• sleduje činnosť konkurencie u každého klienta a dbá na to, aby v reakcii na ňu bola vytvorená a komunikovaná vhodná taktika
• sleduje vývoj trhu a konkurencie a poskytuje tieto informácie svojmu nadriadenému

Výhody:
• práca formou "home office"
• školenia na osobnostný rozvoj a energetika
• zabezpečenie plánovania nových stretnutí prostredníctvom call centra
• koučing priamo v teréne

Požiadavky

Kvalifikačné požiadavky
  • prax v oblasti aktívneho predaja (kontakt so zákazníkmi, priamy predaj) – minimálne 3 roky podmienkou
  • vodičský preukaz sk. B – podmienkou
  • skúseností s akvizíciami v B2B výhodou
  • skúsenosti s konzultatívnym predajom - podmienkou

Iné požiadavky
Práca s PC:
  • MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook) – pokročilá užívateľská úroveň – podmienkou

Iné:
  • Znalosť regiónu – podmienkou
  • znalosti z oblasti elektroenergetiky- výhodou
  • znalosť anglického jazyka - výhodou

Kompetencie (schopnosti):
  • iniciatíva a proaktívny prístup
  • predajné zručnosti
  • odolnosť voči stresu
  • orientácia na trh a zákazníka
  • samostatné riešenie problémov
  • pružnosť
  • orientácia na ciele
  • výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
  • súťaživosť

Náplň práce

  • zabezpečuje predaj produktov a služieb zákazníkom vo zverenom regióne
  • pravidelné vyhodnocovanie návštev odberateľov formou pravidelného reportingu
  • príprava ponúk pre potenciálnych nových odberateľov
  • analýza potrieb odberateľov v oblasti technickej, obchodnej
  • príprava zmlúv a ich evidencia
  • obchodná a technická podpora/poradenstvo pre zákazníkov

Iné výhody

  • práca pre spoločnosť, ktorá expanduje vrámci SR
  • možnosť sebarealizácie
  • možnosť osobného rastu

  • mzda 3 zložková, motivačná zložka závislá od výkonu obchodníka

  • Základná mesačná
  • Provízie z obchodu
  • Kvartálne bonusy

Informácie k výberovému konaniu:

Termín nástupu: dohodou

Forma spolupráce: živnosť / s.r.o.

Obsadzujeme pozície v nasledovných regiónoch: Bratislava, Trnava, Nitra, Banská Bystrica, Žilina

Túto pozíciu hľadáme pre Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj
Ak sa vám ponúkaná práca páči, pošlite nám svoj životopis! Všetkým uchádzačom sa ozveme o stave výberového konania do 14 dní. Úspešných kandidátov, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky, budeme kontaktovať telefonicky.
ID: 3134021   Dátum zverejnenia: 17.7.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.