Vedúci oddelenia Procesné riadenie

innogy Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá vytvára inovácie pre energetický svet budúcnosti. Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach našej spoločnosti. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.


Hľadáme vnímavého a proaktívne nastaveného lídra tímu s otvorenou mysľou a kritickým myslením, ktorý bude riadiť, motivovať a rozvíjať tím procesných a systémových špecialistov v retailovej spoločnosti.

Aké výzvy ťa u nás čakajú?

• Spolupráca na implementácii novej ponuky produktov a služieb pre našich zákazníkov
• Vyhodnocovanie nastavených postupov, procesov a návrh opatrení na ich vylepšovanie v prospech zákazníka alebo internej optimalizácie spoločnosti
• Zodpovednosť za tvorbu a aktualizáciu procesného modelu pre zákaznícke procesy a systémy, definícia hlavných KPI jednotlivých procesov a ich pravidelne vyhodnocovanie
• „end2end“ koordinácia výkonu procesov a príslušných systémov, nastavovanie pracovných postupov predajných kanálov, ich optimalizácia a súlad s platnou legislatívou
• zodpovednosť za funkčnosť a optimalizáciu zákazníckych informačných systémov, koordinácia implementácie nových funkcionalít, resp. systémov a testovanie
• monitoring dodržiavania stanovených postupov (procesných aj systémových) a návrh opatrení na zlepšovanie

Očakávania v oblasti hard skills:

• VŠ vzdelanie II. stupňa (ekonomické alebo technické zameranie) - podmienkou
• skúsenosti s riadením menšieho tímu (cca.5-10 ľudí ) – min. 2 roky podmienkou
• schopnosť porozumieť biznisu a biznis procesom v oblasti obchodu
• skúsenosť v oblasti procesného riadenia a realizácie optimalizačných opatrení
• skúsenosť s projektovým riadením pri implementácii noviniek
• MS Office – užívateľská úroveň, MS Excel na vyššej pokročilej úrovni – podmienkou
• SAP, CRM – výhodou
• Znalosť VSE/innogy produktov, služieb a predajných kanálov vítaná

Očakávania v oblasti soft skills:

- Analyticko-koncepčné myslenie
• Analyticko-koncepčné myslenie
• Silne rozvinuté komunikačné schopnosti
• Orientácia na ľudí a riadiace schopnosti
• Orientácia na ciele
• Chuť meniť veci a nenechať sa odradiť neúspechom
• Samostatnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť innogy Slovensko s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 2008(do 30.9.2016 pod názvom RWE Gas Slovensko, s.r.o.). Sme dodávateľom zemného plynu a energetických riešení, ktorému na Slovensku verí už viac ako 4 000 zákazníkov z radov firiem a organizácií a viac ako 100 000 domácností.

Okrem dodávky plynu a súvisiacich služieb neustále vyvíjame inovatívne produkty a riešenia, ktoré našim zákazníkom pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich majetku, zdravia a starajú sa o ich osobné pohodlie.

Viac informácií o našej spoločnosti nájdeš na www.innogy.sk

O spoločnosti innogy Solutions

Spoločnosť innogy Solutions s.r.o. prináša inovatívne energetické riešenia, ktoré pomáhajú zefektívňovať prevádzky zákazníkov a v konečnom dôsledku šetriť ich finančné prostriedky. Našou ambíciou je stať sa významným hráčom v oblasti zabezpečovania plynulého chodu technických zariadení budov a poskytovateľom garantovaných energetických služieb.

Viac informácií o nás nájdeš na www.ciat.sk
ID: 3069576  Dátum zverejnenia: 19.5.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.