Vedúci oddelenia - Back Office pre korporátnych zákazníkov

innogy Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového vedúceho oddelenia Back office pre korporátnych zákazníkov

U nás sa naozaj môžete realizovať. Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:

• riadenie Back office (BO) činností a koordinácia administratívno - organizačnej podpory procesu starostlivosti o kľúčových a veľkých zákazníkov
• dohľad nad procesom správy obchodných, kmeňových a technických dát v zákazníckom systéme SAP a v CRM systéme
• zodpovednosť za informačný systém pre evidenciu požiadaviek zákazníkov
• koordinácia a poskytovanie konzultačnej činnosti v styku so zákazníkom (napr. v otázkach zásad a technických možností napojenia do DS, v otázkach týkajúcich sa optimalizácie distribučných produktov a sadzieb a pod.)
• analyzovanie neštandardných sťažností a dohľad nad prípravou návrhu riešení a stanovísk
• analýza a následná koordinácia riešení na zefektívnenie procesov a činností oddelenia BO
• aktívna spolupráca pri riešení systémových a procesných činností s ostatnými útvarmi spoločnosti ako aj s jednotlivými distribučnými spoločnosťami, sledovanie zmien v prevádzkových poriadkoch PDS
• koordinácia tímu, hodnotenie a motivácia zamestnancov oddelenia

Naše očakávania:

• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa technického alebo ekonomického zamerania – podmienkou
• skúsenosti s riadením menšieho tímu - minimálne 2 roky – podmienkou
• skúsenosti na rovnakej prípadne obdobnej pozícii (napr. koordinácia admin. činností, reporting, správa obchodných a zákaz.dát, riadenie zmluvných vzťahov) – výhodou
• prehľad o fungovaní trhu s energiami – výhodou
• vodičský preukaz typu B - podmienkou

PC-zručnosti:
• programy balíka MS Office – vyššia pokročilá úroveň podmienkou
• skúsenosti so systémom CRM – výhodou

Kompetencie (osobnostné predpoklady):
- analyticko – koncepčné myslenie
- vodcovské schopnosti
- proaktívny prístup
- plánovanie a organizácia práce
- systémový prístup
- orientácia na ciele a výsledky
- samostatné rozhodovanie, zodpovednosť a spoľahlivosť

Ponúkame:

- zaujímavú prácu v dynamickom pracovnom tíme
- zodpovedajúce mzdové ohodnotenie
- komplexnú sadu zamestnaneckých benefitov
- možnosti individuálneho osobnostného rozvoja
- možnosti profesijného rastu v medzinárodnom prostredí

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť innogy Slovensko s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 2008(do 30.9.2016 pod názvom RWE Gas Slovensko, s.r.o.). Sme dodávateľom zemného plynu a energetických riešení, ktorému na Slovensku verí už viac ako 4 000 zákazníkov z radov firiem a organizácií a viac ako 100 000 domácností.

Okrem dodávky plynu a súvisiacich služieb neustále vyvíjame inovatívne produkty a riešenia, ktoré našim zákazníkom pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich majetku, zdravia a starajú sa o ich osobné pohodlie.

Viac informácií o našej spoločnosti nájdeš na www.innogy.sk

O spoločnosti innogy Solutions

Spoločnosť innogy Solutions s.r.o. prináša inovatívne energetické riešenia, ktoré pomáhajú zefektívňovať prevádzky zákazníkov a v konečnom dôsledku šetriť ich finančné prostriedky. Našou ambíciou je stať sa významným hráčom v oblasti zabezpečovania plynulého chodu technických zariadení budov a poskytovateľom garantovaných energetických služieb.

Viac informácií o nás nájdeš na www.ciat.sk
ID: 2917127  Dátum zverejnenia: 1.2.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.