Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný asistent - správa financií a majetku (Bratislavský kraj)
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta, 821 04 Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Trnavská cesta, 821 04 Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
15.4.2024 prípadne dohodou aj skôr
15.4.2024 prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 3 000 EUR/mesiacmožnosť nárastu až do výšky 3.000 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 3.000 €
1 300 - 3 000 EUR/mesiacmožnosť nárastu až do výšky 3.000 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 3.000 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ide o pozíciu asistenta, ktorý bude asistovať pri obchodných stretnutiach, odbornej a administratívnej podpore nášho OK Finančného centra v Bratislave:
1. Analýza potrieb klienta a návrh riešenia.
2. Správa kľúčových informácií o klientoch.
3. Príprava finančných modelácií a kalkulácií.
4. Tvorba majetkového plánu klientov
5. Vyhodnotenie a výber vhodných produktov pre klientov
6. Komunikácia s inštitúciami a klientmi v súvislosti s realizáciou riešenia a uzavretím zmlúv.
7. Príprava zmlúv pre klientov na podpis a zabezpečenie online digitálneho spracovania.
8. Správa zmlúv, termínov, digitálnych zložiek klientov.
9. Práca s on-line aplikáciami pre informácie o klientoch, plánovanie a porovnanie produktov a správu klientskych zložiek
1. Analýza potrieb klienta a návrh riešenia.
2. Správa kľúčových informácií o klientoch.
3. Príprava finančných modelácií a kalkulácií.
4. Tvorba majetkového plánu klientov
5. Vyhodnotenie a výber vhodných produktov pre klientov
6. Komunikácia s inštitúciami a klientmi v súvislosti s realizáciou riešenia a uzavretím zmlúv.
7. Príprava zmlúv pre klientov na podpis a zabezpečenie online digitálneho spracovania.
8. Správa zmlúv, termínov, digitálnych zložiek klientov.
9. Práca s on-line aplikáciami pre informácie o klientoch, plánovanie a porovnanie produktov a správu klientskych zložiek
Zamestnanecké výhody, benefity
Nechcete byť len bežným "predajcom produktov"? Chcete objaviť svet moderného obchodu a správy majetku? Učte sa od profesionálov.
Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných špecialistov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
1. Získanie zručnosti pri jednaní s klientmi a finančnými inštitúciami.
2. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním.
3. Neustále odborné vzdelávanie
4. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
5. Produktové výhody od finančných inštitúcií
6. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu.
7. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami.
Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných špecialistov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
1. Získanie zručnosti pri jednaní s klientmi a finančnými inštitúciami.
2. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním.
3. Neustále odborné vzdelávanie
4. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
5. Produktové výhody od finančných inštitúcií
6. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu.
7. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami.
Informácie o výberovom konaní
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bankovníctvo Ekonomika, Financie, Účtovníctvo, Obchod
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť a záujem o ľudí
- orientácia na systematické plnenie úloh a cieľov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v kalkuláciách
- orientácia na systematické plnenie úloh a cieľov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- schopnosť rozvrhnúť a si prácu
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4773543
Dátum zverejnenia: 29.2.2024
2024-02-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný referent, Obchodný zástupca Spoločnosť: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac