Recepčná - brigáda pre študenta VŠ

Miesto práce Pribinova 10, 811 09 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)

*By legal requirement we are providing the information about the basic wage component (minimum salary) for the advertised position. Based on your experience/profile, the final financial conditions will be the subject to discuss and negotiate at the personal interview, however, not less than above mentioned minimum salary component.

About the position

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme šikovnú študentku VŠ, ktorá by mala na starosti nasledovné:

  • Preberanie a evidencia pošty a kuriérskych zásielok
  • Vybavovanie telefonátov (aj v anglickom jazyku)
  • Prijímanie návštev spoločnosti, podávania informácií
  • Administratívne práce spojené s chodom recepcie
  • Evidencia a vybavovanie objednávok

Zamestnanecké výhody, benefity

• Atraktívne prostredie v medzinárodnej finančnej inštitúcii
• Dlhodobá brigáda - ideálna pre študenta VŠ

Informácie o výberovom konaní

Prosím, zašlite nám svoj životopis na nižie uvedený emailový kontakt. Dovoľujeme si Vás vopred upozorniť, že odpovieme len vybraným uchádzačom. Ďakujeme za pochopenie.

Requirements for the employee

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Študent/-tka denného VŠ štúdia - ideálne 3. alebo 4. ročník
  • Anglický jazyk - aktívna forma písomnej aj ústnej komunikácie
  • Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
  • Príjemné a slušné vystupovanie
  • Flexibilita
  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Rozhodnosť, zodpovednosť

We offer you a bunch of great benefits

Friendly working environment
  • You build your own working day - flexible working hours and work from home
  • Daily working time: 7hrs 45min instead of standard 8hrs
  • Daily refreshments - coffee, fruits, drinks
  • Fully equipped gym accessible 24 hours / 7 days per week
  • Game room with unlimited access
  • Modern designed coffee corner and terrace with the grill spot
WellbeING
  • Sick leave compensation: up to 80% of the monthly salary
  • Life insurance contribution: up to 22,14 EUR/per month
  • 3rd pillar contribution: up to 3% from your monthly salary
  • 24/7 external mental health support
  • Learning opportunities: internal and external learning programs
  • Regular teambuildings, social events and communities
YOU/family/friends time
  • Extra 3 PERSONAL days per year
  • Extra vacation days: up to 10 extra days/per year
  • We welcome your ING-positive friends: referrals starting from 1000 EUR
  • 150€ for childbirth/adoption bonus, wedding day and registered partnership contributions, work anniversary award
  • Our premises are open 24/7 and you can even bring your friends or family along (up to 2 friends to the gym and game room)
Extra perks
  • Yearly bonus based on your performance and company’s results
  • Cafeteria points: 50€/month (600€/year) - Multisport card, Alza, Zalando, Cinema City, etc.
  • Home office contribution: 20 EUR/per month
  • Discounts from our and your favorite stores: up to 30%
  • Warm welcome package for your fresh start
  • Pet friendly office

Informácie o výberovom konaní

Prosím, zašlite nám svoj životopis na nižie uvedený emailový kontakt. Dovoľujeme si Vás vopred upozorniť, že odpovieme len vybraným uchádzačom. Ďakujeme za pochopenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ING is a global financial institution of Dutch origin offering banking and asset management to over 60 million private, corporate and institutional clients over 50 countries. With a diverse workforce of over 50,000 people, ING comprises a broad spectrum of prominent companies that increasingly serve their clients under the ING brand.

ING Hubs Slovakia is one of the 4 centers of shared services in the world for ING. The primary role of IBSS is to cooperate with ING Bank's branches, ensure the execution, optimization and harmonization of banking processes and services globally worldwide. Our 600+ colleagues provide services in 15 languages ​​across more than 26 countries covering the USA, Europe and Australia in the following areas: Risk Assessment / Due Diligence (KYC / CDD), User Access Management (IAM), Financial Markets client and product control, Daily Banking and Corporate Customer Support, Data Entry Management, Payments Services and Transaction Screening, Key Controls Testing.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Jakabová
Tel.: +421 2 59 346 516
E-mail: poslať životopis
ID: 2546659  Dátum zverejnenia: 4.5.2016