Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Support with German
Infinis Recruitment
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce je:
- komplexná starostlivosť o interný HR systém
- budete prvnou kontaktnou osobou pro zamestnancov spoločnosti v rámci nemeckého regiónu
- denná telefonická komunikácia so súčasnými aj bývalými zamestnancami v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku
- budete riešiť záležitosti a dotazy v citlivých otázkach týkajúcich sa: výplat, odmien, benefitov, dodatkov k zmluvám, ale aj zostávajúcu dovolenku poprípade ďalšiu administratívu v rôznych HR oblastiach
- spolupodieľanie sa na vylepšení HR procesov
- pravidelný reporting
- komplexná starostlivosť o interný HR systém
- budete prvnou kontaktnou osobou pro zamestnancov spoločnosti v rámci nemeckého regiónu
- denná telefonická komunikácia so súčasnými aj bývalými zamestnancami v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku
- budete riešiť záležitosti a dotazy v citlivých otázkach týkajúcich sa: výplat, odmien, benefitov, dodatkov k zmluvám, ale aj zostávajúcu dovolenku poprípade ďalšiu administratívu v rôznych HR oblastiach
- spolupodieľanie sa na vylepšení HR procesov
- pravidelný reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavé platové ohodnotenie
- práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti
- miesto výkonu práce v centre Bratislavy
- 13. plat
- homeoffice
- sick days
- Cafeteria system
- práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti
- miesto výkonu práce v centre Bratislavy
- 13. plat
- homeoffice
- sick days
- Cafeteria system
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je veľká medzinárodná spoločnosť so stabilným postavením na trhu, ktorá sídli v moderných kanceláriách v centre Bratislavy.
Našim klientom je veľká medzinárodná spoločnosť so stabilným postavením na trhu, ktorá sídli v moderných kanceláriách v centre Bratislavy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie
- preukázateľný záujem o HR oblasť
- schopnosť plynulej konverzácie v nemeckom jazyku (telefóny a emaily na dennej báze)
- aspoň krátka prax v medzinárodnom prostredí
- profesionálne vystupovanie
- schopnosť narábať s citlivými informáciami
- zodpovedný
- diplomatický
- empatický
- komunikatívny
- preukázateľný záujem o HR oblasť
- schopnosť plynulej konverzácie v nemeckom jazyku (telefóny a emaily na dennej báze)
- aspoň krátka prax v medzinárodnom prostredí
- profesionálne vystupovanie
- schopnosť narábať s citlivými informáciami
- zodpovedný
- diplomatický
- empatický
- komunikatívny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme agentúra, ktorá sa špecializuje na pozície v oblasti Finance & Accountancy.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3021729
Dátum zverejnenia: 22.5.2017
2017-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Infinis Recruitment