Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor zákaznického centra na TPP
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Miesto práce
HOME OFFICE, Bratislava
HOME OFFICE, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
640€ + 30€ príplaatok na internet + variabilná zložka pri 100% plnení úloh do výšky 200€
640€ + 30€ príplaatok na internet + variabilná zložka pri 100% plnení úloh do výšky 200€
Popis práce
- v pravidelných periódach kontaktovať zákazníkov za účelom aktívneho predaja produktov spoločnosti
- pravidelná ranná a popoludná komunikácia s obchodným zástupcom
- spracovanie zákazníckej databázy
- pravidelne si na začiatku dňa pripraviť volania zákazníkov na základe vygenerovaného zoznamu
- pracovná doba Pon - Pia: 7:30 -16:00, miesto výkonu práce je Home Office (max. 50 km od Ba, v prípade výpadku internetu.
- pravidelná ranná a popoludná komunikácia s obchodným zástupcom
- spracovanie zákazníckej databázy
- pravidelne si na začiatku dňa pripraviť volania zákazníkov na základe vygenerovaného zoznamu
- pracovná doba Pon - Pia: 7:30 -16:00, miesto výkonu práce je Home Office (max. 50 km od Ba, v prípade výpadku internetu.
Ponúkame
- práca na trvalý pracovný pomer v neustále sa rozvíjajúcej firme
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- školenie prebieha v Prahe, ktoré je preplatené
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- školenie prebieha v Prahe, ktoré je preplatené
Požadujeme
- výborné komunikačné zručnosti
- obchodného ducha
- schopnosť sebareflexii
- schopnosť prispôsobiť sa zmenám
- lojalitu
- samostatnosť a logické uvažovanie
- silné zameranie na predaj a výsledok
Skúsenosti v predaji výhodou.
PC zručnosti: Word, Excel, Power Point, SAP výhodou.
- obchodného ducha
- schopnosť sebareflexii
- schopnosť prispôsobiť sa zmenám
- lojalitu
- samostatnosť a logické uvažovanie
- silné zameranie na predaj a výsledok
Skúsenosti v predaji výhodou.
PC zručnosti: Word, Excel, Power Point, SAP výhodou.
Kontakt
ID: 2583837
Dátum zverejnenia: 30.5.2016
2016-05-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 640€ + 30€ príplaatok na internet + variabilná zložka pri 100% plnení úloh do výšky 200€