Technical Support - pracovník zákazníckeho centra (technické vzdelanie)

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Miesto práce
Lozorno, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac, motivujúce mzdové ohodnotenie - základ + prémie

Popis práce

Vykonávanie back-office činností zákazníckeho servisu, ako napr.:
- zadávanie zákazníckych objednávok
- sledovanie termínov objednávok a samotných dodávok, potvrdzovanie termínu dodávky
- spracovanie a aktualizácia zoznamov nedodatných produktov
- spracovanie upomienok oneskorených dodávok
- komunikácia s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti - poskytovanie informácií súvisiacich s danou oblasťou.
- vyhľadávanie nových klientov, kontakt s existujúcimi klientami
- ostatné ad-hoc úlohy

Práca na dobu určitú - zástup počas MD (cca 2 roky)

Ponúkame

práca s dlhodobou perspektívou v globálnej spoločnosti
motivujúce platové ohodnotenie + 13. plat

Požadujeme

Hľadáme kandidáta s praxou v oblasti zákazníckej podpory alebo podpory predaja. Je potrebné technické stredoškolské vzdelanie (stredná škola, priemyslovka, prípadne prax v technickom odbore).
Prax v predaji výhodou.

Flexibilita, kreatívnosť, zodpovednosť a samostatnosť.
Znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni podmienkou (schopnosť dorozumieť sa)

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Gabriel Surdus
E-mail: poslať životopis
ID: 1813442  Dátum zverejnenia: 3.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 900 EUR/mesiac, motivujúce mzdové ohodnotenie - základ + prémie