Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Servisný inžinier s NJ (kvalita)
Inalfa Roof Systems Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselná 573/3, 922 02 Krakovany, Bratislava
Priemyselná 573/3, 922 02 Krakovany, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadiť denné zákaznícke reklamácie, byť v pohotovosti v prípade problémov v kvalite, zodpovedať za výsledky auditu a otázky zákazníka.
• Navštevovať a analyzovať výsledky denných zákazníckych auditov.
• Riadiť a aktualizovať zákaznícky B2B portál – hlásiť a odpovedať na reklamácie.
• Sledovať spolu s manažérom kvality zákaznícke reklamácie (analýza, návšteva zákazníka, zostavovať zák.databázu...).
• Podporovať PPAP inžiniera s doručovaním vzoriek pre nový výrobok alebo pre modifikácii produktu.
Externé aktivity:
• Byť v priamom kontakte so zákazníkom, analyzovať diely v podniku zákazníka a zúčastňovať sa COMEX.
• Riadiť kontrolu u zákazníka alebo v externých skladoch, hlásiť späť výsledky do závodu.
• Vykonávať analýzu auditov u zákazníka (s dielmi namontovanými na aute).
• Zúčastňovať sa na technickom školení vykonávanom u zákazníka.
Interné aktivity:
• Vytvárať a aktualizovať katalóg vád, uistiť sa, že zákazník schváli úroveň vád.
• Analyzovať a informovať závod formálnym spôsobom o zákazníckych reklamáciach zahŕňajúc všetky potrebné údaje pre úspešné vytvorenie 8D hlásenia.
• Zúčastňovať sa na aktualizácii FMEA nasledovaním zákazníckych reklamácii.
V závode:
• Podporovať skupinu riešiacu problém v závislosti od nezhôd. Používať potrebné nástroje (8D,5W...).
• Zaručovať sa za vnútornú komunikáciu súvisiacu so zákazníckymi reklamáciami a výstrahami (top 5, top 30, denné kvalitárske mítingy).
• Navštevovať a analyzovať výsledky denných zákazníckych auditov.
• Riadiť a aktualizovať zákaznícky B2B portál – hlásiť a odpovedať na reklamácie.
• Sledovať spolu s manažérom kvality zákaznícke reklamácie (analýza, návšteva zákazníka, zostavovať zák.databázu...).
• Podporovať PPAP inžiniera s doručovaním vzoriek pre nový výrobok alebo pre modifikácii produktu.
Externé aktivity:
• Byť v priamom kontakte so zákazníkom, analyzovať diely v podniku zákazníka a zúčastňovať sa COMEX.
• Riadiť kontrolu u zákazníka alebo v externých skladoch, hlásiť späť výsledky do závodu.
• Vykonávať analýzu auditov u zákazníka (s dielmi namontovanými na aute).
• Zúčastňovať sa na technickom školení vykonávanom u zákazníka.
Interné aktivity:
• Vytvárať a aktualizovať katalóg vád, uistiť sa, že zákazník schváli úroveň vád.
• Analyzovať a informovať závod formálnym spôsobom o zákazníckych reklamáciach zahŕňajúc všetky potrebné údaje pre úspešné vytvorenie 8D hlásenia.
• Zúčastňovať sa na aktualizácii FMEA nasledovaním zákazníckych reklamácii.
V závode:
• Podporovať skupinu riešiacu problém v závislosti od nezhôd. Používať potrebné nástroje (8D,5W...).
• Zaručovať sa za vnútornú komunikáciu súvisiacu so zákazníckymi reklamáciami a výstrahami (top 5, top 30, denné kvalitárske mítingy).
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobné auto,
- 13-ty plat,
- ročná valorizácia miezd,
- III. pilier dôchodkového sporenia,
- bohatý sociálny program a ďalšie.
- 13-ty plat,
- ročná valorizácia miezd,
- III. pilier dôchodkového sporenia,
- bohatý sociálny program a ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú ponuku, zašlite nám Váš životopis v SJ.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Work experience: 3 years
• Required experience: experience from automobile industry
• Other skills: teamwork, flexibility, active problem solving, result oriented, Focus on continuous improvement, Independent
• Required experience: experience from automobile industry
• Other skills: teamwork, flexibility, active problem solving, result oriented, Focus on continuous improvement, Independent
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Inalfa Roof Systems je súčasťou skupiny BHAP, ktorá je jedným z najväčších dodávateľov automobilových komponentov v Číne. Hlavné sídlo spoločnosti sa nachádza v meste Venray v Holandsku. Spoločnosť Inalfa Roof Systems je jedným z najväčších výrobcov strešných systémov pre prémiových zákazníkov ako sú BMW Groupe, Daimler Groupe, Opel, VW, Audi, Chrysler Group, General Motors, Ford Motor Groupe, Jaguar, Rolls Royce, Land Rover, Fiat, Renault, PSA, Seat, Mitsubishi, Nissan, Hyundai – Kia, Daf, MAN, Scania, Saab, Volvo, Iveco atď. Na Slovensku pôsobí spoločnosť Inalfa Roof Systems Slovakia, s.r.o. už od roku 2010 a jej sídlo je v priemyselnom parku v katastri obce Krakovany, neďaleko Piešťan. Patrí medzi najväčších zamestnávateľov v piešťanskom regióne a v súčasnosti zamestnáva viac ako 600 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3045592
Dátum zverejnenia: 5.6.2017
2017-06-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Servisný inžinier Spoločnosť: Inalfa Roof Systems Slovakia, s.r.o.