Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny konzultant
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.2.2015, prípade dohodou
1.2.2015, prípade dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
na základe zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní zamestnancov
na základe zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní zamestnancov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Regionálna konzultantka/regionálny konzultant bude zamestnancom IA ZaSI, ktorého náplň práce zahŕňa výkon nasledujúcich odborných činností v rámci národného projektu Rodina a práca:
- komunikácia s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni a aktívne vyhľadávanie subjektov, ktoré sa zapoja do aktivity projektu,
- tvorba regionálneho sieťovania zamestnávateľov zapojených do projektu,
- zabezpečovanie informačnej a osvetovej kampane na zapojenie sa zamestnávateľov do projektu a poskytovanie podpory subjektom zapojeným do projektu,
- spolupráca so zamestnávateľmi/spolupracujúcimi organizáciami na riešení náročných prípadov,
- spolupráca na príprave obsahov pre web stránku,
- konzultácie a poradenstvo v rámci diskusného fóra na webovej stránke,
- výkon ďalších odborných činností v rámci projektu, ktoré vyplynú z jeho realizácie.
- komunikácia s relevantnými organizáciami na regionálnej úrovni a aktívne vyhľadávanie subjektov, ktoré sa zapoja do aktivity projektu,
- tvorba regionálneho sieťovania zamestnávateľov zapojených do projektu,
- zabezpečovanie informačnej a osvetovej kampane na zapojenie sa zamestnávateľov do projektu a poskytovanie podpory subjektom zapojeným do projektu,
- spolupráca so zamestnávateľmi/spolupracujúcimi organizáciami na riešení náročných prípadov,
- spolupráca na príprave obsahov pre web stránku,
- konzultácie a poradenstvo v rámci diskusného fóra na webovej stránke,
- výkon ďalších odborných činností v rámci projektu, ktoré vyplynú z jeho realizácie.
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači/uchádzačky zašlú do 28.1.2015 žiadosť v slovenskom jazyku (postačuje aj ako text emailu), ktorej prílohou je:
- motivačný list,
- podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (iné formáty nie sú akceptované),
- kópia diplomu najvyššieho dosiahnutého vzdelania,
- potvrdenie o odbornej praxi s uvedením lehoty vykonávania danej činnosti (vo formáte od mesiac/rok do mesiac/rok).
Uvedenú dokumentáciu uchádzač/uchádzačka zašle emailom na mailovú adresu: [email protected] alebo doručí na korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra pre OP ZaSI
Špitálska 6
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP RaP 06“
Upozorňujeme uchádzačky/uchádzačov, že posudzované budú iba kompletne predložené žiadosti.
Vyhodnotenie prijatých žiadostí bude vykonané na základe predložených žiadostí (vrátane všetkých príloh) a v prípade potreby môže byť uchádzač pozvaný aj na ústny pohovor.
Písomné vyrozumenie (emailom) bude zasielané iba úspešným uchádzačkám/uchádzačom.
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
„V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam organizácii Implementačná agentúra pre OP ZaSI, Špitálska 6, 814 55 Bratislava, IČO: 30854687 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.“
- motivačný list,
- podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (iné formáty nie sú akceptované),
- kópia diplomu najvyššieho dosiahnutého vzdelania,
- potvrdenie o odbornej praxi s uvedením lehoty vykonávania danej činnosti (vo formáte od mesiac/rok do mesiac/rok).
Uvedenú dokumentáciu uchádzač/uchádzačka zašle emailom na mailovú adresu: [email protected] alebo doručí na korešpondenčnú adresu:
Implementačná agentúra pre OP ZaSI
Špitálska 6
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP RaP 06“
Upozorňujeme uchádzačky/uchádzačov, že posudzované budú iba kompletne predložené žiadosti.
Vyhodnotenie prijatých žiadostí bude vykonané na základe predložených žiadostí (vrátane všetkých príloh) a v prípade potreby môže byť uchádzač pozvaný aj na ústny pohovor.
Písomné vyrozumenie (emailom) bude zasielané iba úspešným uchádzačkám/uchádzačom.
Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.
Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
„V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam organizácii Implementačná agentúra pre OP ZaSI, Špitálska 6, 814 55 Bratislava, IČO: 30854687 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- preukázateľná prax v súvisiacej oblasti min. 1 rok
- počítačové znalosti - pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
- samostatnosť, tímová práca, komunikatívnosť, asertivita, flexibilita, spoľahlivosť a zodpovednosť,
- skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť orientovať sa v odbornej problematike zamestnanosti a rodovej rovnosti,
- dobrá znalosť lokality a miesta pôsobenia
- počítačové znalosti - pokročilý používateľ internetu a balíka MS Office
- samostatnosť, tímová práca, komunikatívnosť, asertivita, flexibilita, spoľahlivosť a zodpovednosť,
- skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť orientovať sa v odbornej problematike zamestnanosti a rodovej rovnosti,
- dobrá znalosť lokality a miesta pôsobenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/
Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1987043
Dátum zverejnenia: 22.1.2015
2015-01-22
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj Pozícia: Projektový manažér Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: na základe zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní zamestnancov