Manažér verejného obstarávania

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Špitálska 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2017

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- realizácia celého procesu verejného obstarávania, vrátane elektronického trhoviska, predpríprava a plánovanie VO (rozhodovanie o použití metódy verejného obstarávania),
- administratívna príprava na zadávanie VO v rámci centrálneho verejného obstarávania,
- zadávanie zákaziek – najmä zákazky podľa § 109 a § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. (komunikácia s uchádzačmi, vysvetľovanie, posudzovanie a vyhodnocovanie ponúk),
- organizovanie a vyhodnocovanie ponúk v procese verejného obstarávateľa dohliadanie na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní,
- v prípade revíznych postupov spracovanie stanoviska verejného obstarávateľa, spracovanie stanoviska pre ÚVO,
- plnenie povinností voči Úradu pre verejné obstarávanie,
- zabezpečovanie evidencie, ukladania a ochrany registratúrnych záznamov o verejnom obstarávaní,
- zabezpečovanie zverejňovania informácií v súlade s platnou legislatívou,
- znalosť legislatívy súvisiacej s verejným obstarávaním, praktické skúsenosti pri všetkých častiach verejného obstarávania,
- sledovanie metodických usmernení a výkladových stanovísk Úradu pre verejné obstarávanie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkaný plat:
- dohodou, v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. v znení neskorších predpisov

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači/uchádzačky pošlú do 15.06.2017 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:

1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ).

Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošlú e-mailom na adresu:

[email protected]

alebo doručia na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Špitálska 6
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie Manažér VO“

Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.

V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.

Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.

Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- pokročilá znalosť práce s internetom,
- znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov,
- znalosti z oblasti štrukturálnych fondov, právnych predpisov v oblasti VO, práva a ekonomiky,
- samostatnosť, dôslednosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť rýchlej orientácie v problematike,
- tvorivosť, komunikatívnosť, flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2863238  Dátum zverejnenia: 9.5.2017