Expert/Expertka v NP POS

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Miesto práce
Špitálska 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou expertov bude spolupracovať pri realizácii týchto úloh:
- zadefinovať a určiť rozsah realizácie cezhraničnej spolupráce, návrh a následný výber zahraničných partnerov,
- v spolupráci s ďalšími pracovníkmi zapojenými do NP nastaviť činnosti/aktivity cezhraničnej spolupráce,
- spolupracovať v rámci aktivít cezhraničnej spolupráce,
- vykonať pracovné stretnutie/návštevy obcí a miest poskytujúcich opatrovateľskú službu v zahraničí, získať skúseností a príklady dobrej praxe v oblasti poskytovania opatrovateľskej služby a systému financovania opatrovateľskej služby,
- vyhodnotiť skúsenosti a získané poznatky v rámci cezhraničnej spolupráce vrátane odporúčaní,
- overiť manažment obcí a neverejných poskytovateľov opatrovateľskej služby v oblasti poskytovania opatrovateľskej služby,
- analyzovať a vyhodnotiť získané údaje pre účely návrhu systému finančnej podpory na zabezpečenie udržateľnosti opatrovateľskej služby,
- definovať ukazovatele a kritéria pre optimálne nastavenie navrhnutého systému finančnej podpory na zabezpečenie udržateľnosti opatrovateľskej služby.
Požadovaným výstupom je vypracovaný návrh systémového riešenia podpory opatrovateľskej služby, ktorý bude pozostávať z návrhu systému finančnej spoluúčasti obcí v NP POS, komparačnej správy a odporúčaní z poznatkov cezhraničnej spolupráce.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkaný plat:
- motivujúce platové ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači/uchádzačky pošlú do 31.08.2016 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:

1. Motivačný list.
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR) - iné formáty životopisov nie sú akceptované.
3. Kópia diplomu najvyššieho dosiahnutého vzdelania (minimálne vysokoškolské II. stupňa) v odbore sociálna práca.
4. Potvrdenie/-ia o požadovanej 4-ročnej odbornej praxi (akceptovateľné sú aj napr. pracovné zmluvy s náplňami činnosti v relevantnej oblasti) s uvedením lehoty vykonávania danej činnosti (minimálne vo formáte MM/RRRR).
5. Zoznam publikačnej činnosti v odbornej problematike sociálnych služieb.

Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami uchádzač pošle e-mailom na adresu:

[email protected]

alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Špitálska 6
814 55 Bratislava
s označením „Výberové konanie pre NP POS Expert“

Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.

V prípade, že sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu zasielania pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.

Za účelom spracovania Vašich osobných údajov pri zavedení predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu budú Vaše osobné údaje spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu a následne zlikvidované.

Vaše práva dotknutej osoby sa spravujú § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie, v životopise uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
„V zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam organizácii IA MPSVR SR, Špitálska 6, 814 55 Bratislava, IČO: 30854687 súhlas so spracovaním svojich osobných údajov (vrátane mojej fotografie fyzickej identity) v rozsahu životopisu (prípadne motivačného listu) pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania súhlasu.“

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Sociálna práca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výkon práce je po celom území Slovenskej republiky,
- pracovné cesty do zahraničia,
- 4 roky preukázateľná odborná prax v sociálnej oblasti v prislúchajúcej odbornej činnosti,
- publikačná činnosť,
- znalosť práce s internetom,
- znalosť legislatívy, najmä zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov, zákona č. 219/2014 o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj strategických a koncepčných dokumentov v danej problematike,
- vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok, časová flexibilita,
- dobré prezentačné schopnosti,
- samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť, schopnosť tímovej práce, komunikatívnosť, precíznosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Implementačná agentúra MPSVR SR sa zameriava na zníženie sociálneho vylúčenia znevýhodnených skupín obyvateľstva prostredníctvom financovania projektov na zvýšenie zamestnanosti a rozvoj lokálnej infraštruktúry v chudobných regiónoch.
V Implementačnej agentúre sme kolektív, kde môžete načerpať energiu a kreativitu od mladých a skúsenosti a nadhľad od starších.
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Päť dní dovolenky navyše, príspevok na DDS alebo MultiSport karta sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.
Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.
Ak Vám v komerčnom sektore chýba „pridaná hodnota“, ktorá robí zo zamestnania poslanie a máte chuť spraviť niečo pre svoju krajinu – u nás to nájdete !
A ak Vám zostane čas a chuť medzi prácou a rodinou, radi Vás „využijeme“ v našom tíme Spoločenskej zodpovednosti.
KZ 2023 https://www.crz.gov.sk/zmluva/7319316/

Aké atraktívne benefity Vám ponúkame?

- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Stravný lístok vo výške 6,80 EUR/odpracovaný deň
- Pružný 7,5 hodinový pracovný čas
- Dovolenka navyše až v rozsahu 5 dní
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie min. 50,- € mesačne
- Finančný príspevok pri narodení dieťaťa, na osobnú regeneráciu, multisport kartu
- Pracovné voľno, nad rámec dovolenky, na činnosti a aktivity spoločenskej zodpovednosti.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2626088  Dátum zverejnenia: 16.8.2016