Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR špecialista
Miesto práce
Liptovský Mikuláš - Závažná Poruba, okres Liptovský Mikuláš
Liptovský Mikuláš - Závažná Poruba, okres Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme pracovníčku/ka s praxou ktorej úlohou bude:
- komplexná a samostatná príprava a vedenie personálnej agendy v zmysle platnej legislatívy a interných predpisov,
- výkon a vybavovanie bežnej personálnej administratívy a korešpondencie,
- vedenie a správa dokumentácie žiadateľov o zamestnanie,
- samostatná organizácia a vedenie výberových konaní, aktívne vyhľadávanie nových zamestnancov pripadná spolupráca s personálnymi agentúrami,
- zodpovednosť za agendu poistencov v zmysle všetkých platných interných predpisov a platnej legislatívy,
- zodpovednosť za Ochranu osobných údajov v zmysle platnej legislatívy,
- administrácia spojená so spracovaním dochádzky a zúčtovaním miezd zamestnancov,
- správa popisníkov práce a kompetenčných profilov podľa platnej organizačnej štruktúry spoločnosti,
- participácia na vzdelávaní zamestnancov,
- podpora zamestnancov počas adaptačného procesu,
- samostatná organizácia a vedenie agendy hodnotenia a motivovácie zamestnancov v zmysle interných predpisov,
- príprava štatistík a potrebných reportov,
- podpora pri príprave a spracovaní rozpočtu,
- spoluzodpovednosť za implementáciu a dodržiavanie HR procesov (adaptačné programy, interné smernice, hodnotenie zamestnancov, dodržiavanie odmeňovacích štruktúr...)
- aktívna účasť pri návrhoch a tvorbe odmeňovacej a sociálnej politiky spoločnosti,
- aktívna spolupráca na projektoch spoločnosti,
- kompletná registrácia a archivácia personálno-mzdovej dokumentácie,
- aktívna komunikácia so zamestnancami, inštitúciami a s externými partnermi spoločnosti,
- komunikácia, spolupráca a podpora ostatným oddeleniam v oblasti HR.
- komplexná a samostatná príprava a vedenie personálnej agendy v zmysle platnej legislatívy a interných predpisov,
- výkon a vybavovanie bežnej personálnej administratívy a korešpondencie,
- vedenie a správa dokumentácie žiadateľov o zamestnanie,
- samostatná organizácia a vedenie výberových konaní, aktívne vyhľadávanie nových zamestnancov pripadná spolupráca s personálnymi agentúrami,
- zodpovednosť za agendu poistencov v zmysle všetkých platných interných predpisov a platnej legislatívy,
- zodpovednosť za Ochranu osobných údajov v zmysle platnej legislatívy,
- administrácia spojená so spracovaním dochádzky a zúčtovaním miezd zamestnancov,
- správa popisníkov práce a kompetenčných profilov podľa platnej organizačnej štruktúry spoločnosti,
- participácia na vzdelávaní zamestnancov,
- podpora zamestnancov počas adaptačného procesu,
- samostatná organizácia a vedenie agendy hodnotenia a motivovácie zamestnancov v zmysle interných predpisov,
- príprava štatistík a potrebných reportov,
- podpora pri príprave a spracovaní rozpočtu,
- spoluzodpovednosť za implementáciu a dodržiavanie HR procesov (adaptačné programy, interné smernice, hodnotenie zamestnancov, dodržiavanie odmeňovacích štruktúr...)
- aktívna účasť pri návrhoch a tvorbe odmeňovacej a sociálnej politiky spoločnosti,
- aktívna spolupráca na projektoch spoločnosti,
- kompletná registrácia a archivácia personálno-mzdovej dokumentácie,
- aktívna komunikácia so zamestnancami, inštitúciami a s externými partnermi spoločnosti,
- komunikácia, spolupráca a podpora ostatným oddeleniam v oblasti HR.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanie medzinárodnej spoločnosti,
- zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti,
- perspektíva dlhodobej pracovnej príležitosti,
- zaujímavé a flexibilné finančné ohodnotenie,
- nadštandardné pracovné podmienky,
- pravidelné vzdelávanie v odbore i v anglickom jazyku,
- priaznivé podmienky pre odborný rast a rozvoj profesijnej kariéry.
- zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti,
- perspektíva dlhodobej pracovnej príležitosti,
- zaujímavé a flexibilné finančné ohodnotenie,
- nadštandardné pracovné podmienky,
- pravidelné vzdelávanie v odbore i v anglickom jazyku,
- priaznivé podmienky pre odborný rast a rozvoj profesijnej kariéry.
Informácie o výberovom konaní
Prihlášku s profesijným životopisom s uvedením telefonického kontaktu a so súhlasom na spracovanie osobných údajov zašlite na adresu spoločnosti. V prípade nášho záujmu o spoluprácu kontaktovať budeme len vybraných záujemcov telefonicky resp. mailom s pozvaním na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické - personálny manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Human - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Human - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v personálnej a mzdovej oblasti práce,
- aktívna znalosť pracovno-právnej legislatívy,
- znalosť personálno-mzdového softwaru HUMAN výhodou,
- zodpovedná, presná, samostatná a spoľahlivá osobnosť,
- logické myslenie, systematický a komunikatívny typ s angažovaným prístupom, organizačnými schopnosťami, ochotou pracovať, vzdelávať sa a sledovať trendy vývoja v danej oblasti.
- aktívna znalosť pracovno-právnej legislatívy,
- znalosť personálno-mzdového softwaru HUMAN výhodou,
- zodpovedná, presná, samostatná a spoľahlivá osobnosť,
- logické myslenie, systematický a komunikatívny typ s angažovaným prístupom, organizačnými schopnosťami, ochotou pracovať, vzdelávať sa a sledovať trendy vývoja v danej oblasti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
IKEA Industry je medzinárodná priemyselná skupina, ktorá bola založená v roku 1991 spoločnosťou IKEA a zameriava sa na výrobu a distribúciu nábytku. IKEA Industry je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, v ktorej môže každý prispieť svojím nápadom či názorom. Sme si vedomí toho, že naši ľudia sú cennou devízou, bez ktorej by tento rozvoj nebol možný. Vytvárame pracovné podmienky, umožňujúce zamestnancom neustály rozvoj.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 578750
Dátum zverejnenia: 4.5.2016
2016-05-04
lokalita: okres Liptovský Mikuláš Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: IKEA Industry Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou