Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny referent klientskeho oddelenia
IAD Investments, správ. spol., a.s.
Miesto práce
Malý trh 2/A, 811 08 Bratislava 1, Bratislava
Malý trh 2/A, 811 08 Bratislava 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nebudete pracovať ako operátor call centra alebo predajca produktov, hlavnou náplňou práce je komunikácia so súčasnými klientmi, obchodnými partnermi a administratíva.
Potrebujeme posilniť náš tím na klientskom oddelení, preto hľadáme nového kolegu, ktorý bude:
• hlasom našej spoločnosti - telefonicky zodpovie otázky našich klientov a obchodných partnerov. Rád im poskytne aj všeobecné informácie o našich produktoch a službách a trpezlivo vysvetlí špeciálne ponuky
• zvládať aj e-mailovú komunikáciu a osobný kontakt s klientmi
• vybavovať administratívu, skenovať a kontrolovať dokumenty, nahadzovať ich do nášho interného systému
• tak trochu precízny detailista
Potrebujeme posilniť náš tím na klientskom oddelení, preto hľadáme nového kolegu, ktorý bude:
• hlasom našej spoločnosti - telefonicky zodpovie otázky našich klientov a obchodných partnerov. Rád im poskytne aj všeobecné informácie o našich produktoch a službách a trpezlivo vysvetlí špeciálne ponuky
• zvládať aj e-mailovú komunikáciu a osobný kontakt s klientmi
• vybavovať administratívu, skenovať a kontrolovať dokumenty, nahadzovať ich do nášho interného systému
• tak trochu precízny detailista
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zodpovedná a samostatná práca v stabilnej a dynamicky rastúcej finančnej inštitúcii
• Možnosť učiť sa nové veci
• Motivujúce platové podmienky zodpovedajúce pracovnej pozícií
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
• Možnosť učiť sa nové veci
• Motivujúce platové podmienky zodpovedajúce pracovnej pozícií
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pozícia je vhodná aj pre absolventa, predchádzajúca prax na pozícií v klientskom centre veľkou výhodou
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• AJ mierne pokročilý
• Pokročilá znalosť Microsoft Office (word, excel, power point)
• Komunikatívnosť
• Samostatnosť a flexibilita
• Zodpovednosť a precíznosť
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• AJ mierne pokročilý
• Pokročilá znalosť Microsoft Office (word, excel, power point)
• Komunikatívnosť
• Samostatnosť a flexibilita
• Zodpovednosť a precíznosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bevix, s.r.o. je dcérska spoločnosť IAD Investments, správ. spol., a.s. a pôsobí v oblasti prenájmu a prevádzkovania nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2781049
Dátum zverejnenia: 15.3.2017
2017-03-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Telefonický operátor Spoločnosť: IAD Investments, správ. spol., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou