Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna asistentka
I.S.D.D. plus, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexná administratívna práca:
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- vybavovanie a evidencia písomností,
- prijímanie a starostlivosť o návštevy, pripravovanie a servírovanie občerstvenia,
- príprava písomností, pošty,
- archivácia dokumentov,
- rezervácia ubytovania, cestovných lístkov, leteniek a obdobných operatívnych úloh,
- príprava a vyúčtovanie služobných ciest,
- spracovanie nákladových tabuliek na služobné cesty,
- zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb a tovaru dennej spotreby,
- vedenie pokladne a zodpovednosť za zverenú hotovosť a ceniny,
- evidencia, vydávanie a objednávanie stravných lístkov,
- starostlivosť o kancelárske potreby a vybavenie kancelárií,
- zabezpečovanie drobných opráv,
- spracovanie dochádzky zamestnancov v súlade s legislatívou
- ostatné administratívne činnosti podľa požiadaviek zamestnávateľa
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- vybavovanie a evidencia písomností,
- prijímanie a starostlivosť o návštevy, pripravovanie a servírovanie občerstvenia,
- príprava písomností, pošty,
- archivácia dokumentov,
- rezervácia ubytovania, cestovných lístkov, leteniek a obdobných operatívnych úloh,
- príprava a vyúčtovanie služobných ciest,
- spracovanie nákladových tabuliek na služobné cesty,
- zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb a tovaru dennej spotreby,
- vedenie pokladne a zodpovednosť za zverenú hotovosť a ceniny,
- evidencia, vydávanie a objednávanie stravných lístkov,
- starostlivosť o kancelárske potreby a vybavenie kancelárií,
- zabezpečovanie drobných opráv,
- spracovanie dochádzky zamestnancov v súlade s legislatívou
- ostatné administratívne činnosti podľa požiadaviek zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné akcie
- športové turnaje
- zdravotné prehliadky
- firemné raňajky
- MDD a Mikuláš pre deti
- žiadne open space "kancelárie"
- výučba angličtiny
- ... a mnoho ďalších benefitov :-)
- športové turnaje
- zdravotné prehliadky
- firemné raňajky
- MDD a Mikuláš pre deti
- žiadne open space "kancelárie"
- výučba angličtiny
- ... a mnoho ďalších benefitov :-)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme kandidátom za prejavený záujem. Kontaktovať však budeme iba tých, ktorí spĺňajú uvedené kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 3 roky praxe na podobnej pozícii,
- skúsenosti s fakturáciou a vyúčtovaním služobných ciest
- prehľad v ekonomickej oblasti
- asertivita, komunikačné a prezentačné zručnosti,
- aktívny a iniciatívny prístup, schopnosť doťahovať veci do konca,
- samostatné myslenie a organizačné schopnosti, zodpovednosť
- presnosť, precíznosť,
- aktívne a samostatné riešenie zverených úloh,
- aktívny vodič,
- pracovný čas: 8:30 - 17:00 hod.
- skúsenosti s fakturáciou a vyúčtovaním služobných ciest
- prehľad v ekonomickej oblasti
- asertivita, komunikačné a prezentačné zručnosti,
- aktívny a iniciatívny prístup, schopnosť doťahovať veci do konca,
- samostatné myslenie a organizačné schopnosti, zodpovednosť
- presnosť, precíznosť,
- aktívne a samostatné riešenie zverených úloh,
- aktívny vodič,
- pracovný čas: 8:30 - 17:00 hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
I.S.D.D. plus je softvérová spoločnosť poskytujúca komplexné služby v oblasti informačných technológií so špecializáciou na sektor telekomunikácií, bankovníctva a verejnej správy ako aj na riešenia pre inteligentné systémy. Budujeme efektívne, škálovatelné a zabezpečené riešenia, podporované najmodernejšími dostupnými technológiami.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2899738
Dátum zverejnenia: 19.1.2017
2017-01-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: I.S.D.D. plus, s.r.o.