Analytik-technik údržby, Figaro Trnava, Cífer

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 850 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je predmetom dohody, v základnej zložke od 1500 € v závislosti od skúseností kandidáta + prémie ​vo výške 20% + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) +500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť obsadzuje pracovnú pozíciu špecialistu, ktorý v súlade s platnou legislatívou koordinuje, zabezpečuje a metodicky riadi činnosti servisných služieb a opráv vyhradených technických objektov, plánuje výkony údržby, podporuje správu modulu údržby riadiaceho softvéru v organizácii, podporuje a modernizuje postupy, návody a celkovo oddelenie údržby.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Spracovanie štandardných postupov a ich modernizácia v oblasti preventívnej údržby a opráv vyhradených technických zariadení.
  • Vedenie technickej dokumentácie a poskytovania technickej podpory dodávateľom.
  • Vytváranie plánov údržby strojov a zariadení.
  • Sledovanie vývoja a zmien technických noriem pre vyhradené
technické objekty.
  • Zabezpečenie odborného servisu požadovanej kontroly podľa platnej legislatívy.
  • Spravovanie softvérového modulu údržby.
  • Vypracovávanie štatistických analýz a rozborov týkajúcich sa technických porúch.
  • Rokovanie s dodávateľmi, riešenie technických problémov podľa špecifických požiadaviek servisu.
  • Spracovanie podkladov v prípade sťažností a reklamácií, ako i nedodržania podmienok zo strany externých dodávateľov.
  • Zodpovednosť za zabezpečenie infraštruktúry údržby - plánovanie výkonov, zabezpečenie a riadenie servisných služieb externých dodávateľov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti
• odmena za vzornú dochádzku
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1€
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 280 € ​
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov
• pri nástupe zabezpečíme všetky osobné ochranné pracovné prostriedky

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na [email protected].

Výberové konanie bude prebiehať v dvoch výberových kolách.
Prvé kolo výberu bude realizované formou telefonického interview a druhé kolo výberu bude realizované formou osobného /odborného/ pohovoru.

Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.

V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

zabezpečovania infraštruktúry údržby

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kandidáta s dobrými komunikačnými schopnosťami, organizačnými zručnosťami a dobrým time managementom.
Ideálne, ak by mal kandidát prehľad:
  • v logistike zabezpečovania náhradných dielov a opráv,
  • v oblasti TPM a skúsenosti so softvérovými modulmi údržby

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jakubíková
Tel.: +421911795631
E-mail: poslať životopis
ID: 4696771  Dátum zverejnenia: 2.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac