Pracovníčka pre backoffice ( výberové konanie stále otvorené )

Hypo Consulting, s. r. o.

Miesto práce
Račianska 62/C, 831 02, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude administratívna podpora obchodným zástupcom a vedeniu spoločnosti a zabezpečenie administratívneho chodu firmy:

• zabezpečenie administratívneho zapojenia obchodníka do systému
• komunikácia s obchodníkmi a zodpovedanie ich otázok
• ostatné podporné činnosti pre obchodníkov
• telefonická a emailová komunikácia s klientmi spoločnosti
• zápisovanie údajov do databáz a kontrola správnosti údajov v informačnom systéme
• podporné činnosti pre firemný marketing
• ostatné administratívne úkony podľa pokynov vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• rôznorodá práca
• príjemný kolektív
• firemný mobil
• presne definované zodpovednosti a pracovné postupy

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového konania zašlite emailom Vaše CV s aktuálnou fotografiou na mika @ hypoconsulting.sk, do predmetu napíšte BACKOFFICE a do obsahu emailu napíšte stručný sprievodný motivačný text, Vaše meno a mobil.

Kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky a uvedené postupy. Ďakujeme všetkým záujemcom, neúspešné kandidáty neinformujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe

na obdobnej pozícii min. 3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vyžadujeme dodržiavanie pracovných postupov
• schopnosť rýchlo sa učiť nové veci a postupy
• primerané organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť a spoľahlivosť
• samostatnosť pri riešení zadaných úloh
• príjemné vystupovanie a milý prístup ku klientom a obchodníkom
• príjemný telefonický prejav, komunikatívnosť
• nefajčiar

Práca je vhodná pre toho, kto je zodpovedný, pečlivý, komunikatívny, má logické uvažovanie, primerané organizačné schopnosti a je schopný dôsledne dodržiavať stanovené pracovné postupy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hypo Consulting s.r.o. je moderné hypotekárne centrum so skúsenosťami s hypotekárnym trhom v ČR a 8 ročnou históriou v SR. Sme TOP partner všetkých bánk a jeden z najvýznamnejších sprostredkovateľov hypoték v SR. Zameriavame a špecializujeme sa len na hypotekárne produkty!

Spolupracovníkom ponúkame hlboké odborné znalosti a prepracovaný obchodný systém. Všetci dostávajú kvalitnú podporu a neustále sa zlepšujú. Spokojnosť spolupracovníkov je pre nás dôležitá. Každý u nás nájde pozitívnu pracovnú atmosféru s dôrazom na podporu a dobrú komunikáciu.

Adresa spoločnosti

Hypo Consulting, s. r. o.
Račianska 62/C
831 02 Bratislava
http://www.hypoconsulting.sk
ID: 2759001   Dátum zverejnenia: 10.10.2016